Dera u hap dhe u perplas fort ne mur. Ne shtepi hyri Laura duke terhequr prej flokeve Aleksen te bijen dhe nje vajze tjeter u fut me to e cila po perpiqej ta qetesonte. Amelia u zgjua e trembur nga gjumi bashk me Kevinin dhe kur e pa te emen ne ate gjendje u tremb edhe me shume. Aleksa po qante nderkohe qe edhe Laura qante gjithashtu.
-Une...mundohem,te rris dhe ti ma kthen ne kete menyre?-thonte nderkohe qe qante me denese dhe zeri i saj i drithej,dukej se nuk kishte me fuqi.-Turp te kesh,turp,turp...dhe kujt ja bene kete ti? Nenes tende...e cila te mbajti dhe te rriti me mundimet e saj...Pse Aleksa pse?-i tha nderkohe qe ngriti doren lart per t'i dhene nje shuplak por jo asaj i rane te fiket.
Amelia vrapoj drejt te emes dhe filloj te qante dhe te uluriste qe te zgjohej. Vajza e panjohur mori ne telefon me vrap ambulancen. Ndersa Aleksa thjesht nuk mundte te fliste...ishte e shtangur se si i rane te fiket te emes. Kevini e mbajti ne krah dhe e la ne divan ku e mbuloj me nje batanie. Floket e saj kullonin sepse ishin lagur nga shiu qe binte jashte. Rrobat e lagura dhe nderkohe dy pika loti i rrodhen nga syte.
-Mami...zgjohu...mami-qante Amelia siper te emes dhe nderkohe Aleksa nuk i afrohej fare. Ajo rrinte e ngrire. Vajza e panjohur rrinte ne cep te deres dhe nderkohe dukej se po priste per ambulancen. Kevini shkon prane saj dhe e pyet:
-Kush jeni ju?
-Une jam shoqja e Sueles, Rimini.
-Ahh kuptova. Futuni brenda.-i tha Kevini dhe ajo u fut me miresjellje brenda.
Ishte nje vajze e dobet me floket e drejta te zinj dhe me syte e kalter ose me sakt kishte sy te shkruar. Ishte shume e bukur nuk kishte te shar...
(Kjo eshte Rimini nje personazh i rendesishem ne kete liber...ajo do te vij me historine e saj sic hyri edhe Suela,duke ditur ajo eshte shoqja e ngushte e Sueles ).
-Ku ndodhet Suela kam ardhur per ta marre...-i tha ajo Kevinit.
-Besoj se Suelen duhet ta presesh sepse ajo ne fakt piu paksa dhe e zuri. Tashme e ka zene gjumi,besoj se duhet ta presesh deri ne mengjes kur te zgjohet.-iu pergjigj ai
-Epoo... ne rregull pra-tha Rimini e cila e ndjente veten sikur te ishte nje prind i cili po priste femijen e tij te dilte nga kopshti,per ta pyetur se c'ka ngrene ne kopesht ose c'ka pire...
YOU ARE READING
Nen telat e jetes
RomantizmNje vajze me emrin Amelia e cila jeton ne nje fshat te Anglise nje dite takon fatin e saj te jetes por, gjerat ndryshojne kur disa te papritura vijne. Ajo takon Kevinin,i cili shnderrohet ne dashurine e saj me te madhe. Shume sfida i presin perpara...