Kral Kim JunMyeon derin bir nefes alarak arkasına yaslandı. Kahverengi gözleri yemek masasını şöyle bir süzüp sende duraklamış ve kaşları çatılmıştı.
"Majesteleri neden bir şey yemiyor? Beğenmediniz mi yoksa?" Çatalınla didik didik ettiğin yemekten kafanı kaldırıp masanın baş köşesinde oturan Krala baktın. Prenslerin ve RiJin'in de dikkati sana dönmüştü.
"Hayır majesteleri. Her şey çok güzel fakat... benim içimde bir sıkıntı var bir türlü yiyemiyorum." Yüzüne kederli bir tebessüm yerleştirip konuşmanı tamamladın. JunMyeon anlayışla gülümsedi.
"Elbette haklısınız. Ülkeniz ve ruh eşiniz tehlikedeyken rahat hissetmenizi bekleyemem." Derin bir nefes alıp kafanı salladın.
"Yer yüzü Kralı nasıl bir insan?" Prens Jongin merakla konuştuğunda RiJin yüzünü buruşturdu.
"Mendebur suratlının teki." Kaşlarını çatarak kızıl şahine baktığında prensler kıkırdamaya başlamıştı. "Ama oldukça yüreklidir. Genç yaşına rağmen Umbra'ya karşı elinden geleni yapıyor. Onun yerinde başka biri olsa çoktan ülkesini terk etmişti."
Kral JunMyeon kafasını salladı ve söze girdi "Ateş soyundan gelenlerin hepsi öyle. Büyük büyük büyük babamız zamanında Ateş Ejderhasının yardımını alınca ne zaman, ne olursa olsun yardıma koşacağının sözünü vermiş. Bize de torunları olarak bu sözü tutmak düştü." Prensler gülümseyerek size baktığında minnettar bir şekilde gülümsedin.
"Yardımcı olduğunuz için minnettarım majesteleri."
"Kral Chanyeol gelene kadar sizi korumaktan şeref duyarız." Prens JongDae şarabını içmeden önce konuşmuştu.
***
"Nasıl gidiceğiz su altı dünyasına?" Chanyeol karısındaki iki adama bakarak konuştuğunda ikili tedirginlikle birbirine bakmıştı. Kral kaşlarını kaldırarak ikiliye baktı ve gerginlikle tahtında doğruldu. "Konuşacak mısınız?" Alnına dökülen kızıl saçlarının arkasından bakarak konuştuğunda Kahin dudaklarını aralamıştı."Öncelikle ankanızı burada bırakmanız gerekiyor." Chanyeol bu sefer kaşlarını çatmıştı.
"Sen ne dediğinin farkında mısın Kahin? Nasıl olur da özümü burada bırakırım? Onsuz tek bir adım bile atmadım ben." Agresif bir sesle konuşup kırmızı saçlarını karıştırdı.
"Su altı dünyasına ateş özü ile girerseniz bu hem sizin için hem de su özünü taşıyanlar için tehlikeli olur." Minseok öne çıkarak ikna edici bir ses tonu ile konuştuğunda Chanyeol tedirginlikle ona baktı.
"Ya ben yokken Ankama bir şey olursa?" Minseok gülümseyerek Kralına baktı.
"Eminim ben ve kahin, ankanızı korumak için bir şeyler yapabiliriz." KyungSoo da kafasını sallayıp onayladığında Chanyeol derin bir nefes aldı ve ayağa kalktı. Çok geçmeden göğüsünün ortasında bir ateş belirmiş ve görkemli ankası hoş bir çığlık kopararak ortaya çıkmıştı.
Anka kanatlarını açarak taht odasında süzündü ve ardından tahtın başına konup Chanyeol'e bakmaya başladı. Chanyeol gülümseyip elini ankasına uzatmış ve boynunu sevmeye başlamıştı.
Minseok derin bir nefes alıp ellerini açtı ve yere doğru çevirdi. Kuvvetli ve arsız bir sarmaşık hızla yerden büyümeye başlamış ve kocaman bir kafes şeklini almıştı. KyungSoo gözlerini kapatıp bir şeyler mırıldandı ardından avuç içinde oluşan minik şişenin kapağını açıp kafesin üstüne serpti.
"Ankanızın içeri girmesine yardım edin lütfen majesteleri." Minseok uysal bir sesle konuştuğunda Chanyeol tedirgin bir nefes alıp ankasını koluna çıkardı ve yavaşça kafesin içine koyup kapısını örttü.
"Sizin dışınızda hiç kimse bu kafese dokunamayacak. Eğer öyle bir şeye cürret ederlerse Anka'nın ateşi ile yanacaklar." Chanyeol kafasını sallayıp rahat bir nefes verdi ardından Kahin ile Orman Ruhuna döndü.
"Hadi gidip 'Ateş Peri'mi bulalım."
***
"Dönüp durma artık ateş böceğim kafam fırıl fırıl oldu yahu!" RiJin kaşlarını çatarak konuştuğunda kanatlarını düzeltip ona döndün.
"Hâlâ bana neden majesteleri deniyor ve ruh eşim kim anlatmıyorsun!" Isyan edercesine konuştuğunda RiJin kıkırdayıp seni yanına oturttu.
"Anlamadın mı yoksa anlamamazlıktan mı geliyorsun?" RiJin tek kaşını kaldırıp muzip bir ifade ile sana baktığında kafanı kaldırıp diklendin.
"Benim anladığımın bir önemi yok. Neyi bilmem gerekiyor anlat artık."
"Resmen Kraliçe hallerine bürünmüşsün bir de tahta otursan tam olacak yahu!" Kızıl saçlı kadın heyecanla kanatlarını hareket ettirip konuşmuştu. Merakla yüzüne bakmaya devam ettin.
"Anlatıyorum yahu tamam! Umbra, Lux ve Ignis'in hikâyesini biliyorsun. Ondan sonra Umbra ilk kez Ejderha Kral Yifan zamanında ortaya çıkmış. O zamanlar Kraliyet Kahini Do KyungSoo'dan yardım istemiş Kral -kaknem suratlı hâlâ yaşıyor- Neyse, Kahin Kral Yifan'a Lux'ın evlatlarından olan bir Ateş cinini bulmasını söylemiş. Çünkü Lux zamanında İgnis ve onun evlatları ne zaman tehlikede olursa yardım edeceğine söz vermiş. Cini bulunca iş bitmiyor tabii ki. Evlenmeleri, cinin Kraliçe olması ve ülkeye bir veliaht vermesi gerekmiş." Anladığın şeyin doğru çıkmasıyla heyecanlı ve titrek bir nefes aldın.
"Yani anlayacağın o ki benim güzeller güzeli Aelia'm, ben, Minseok ve Kahin başından beri senin kim olduğunu biliyorduk. Umbra'nın peşine düşeceğini de biliyorduk. O yüzden Ignis ve Lux'a seni, tahtın gelecek Kraliçesini ve ülkenin kurtarıcısını hayatımız pahasına koruyacağımıza söz verdik."
***
"Bu yosunu yiyip suya dalmanız gerek majesteleri." Kahin elindeki Spiritus yosununu Krala verdi."Bir yerde izlerini bırakmasalar şaşarım." Orman ruhu kendi kendine konuşup söylenerek etrafta yanmış olan otları iyileştirmeye başladı. Ormanları zayıf düştüğü için kendini yenileyemiyordu.
"RiJin mi yapmış?" KyungSoo gülmemek için yanağının içini dişlemeye başladı.
"Lanet şahinden başka kim yapmış olabilir? En azından Aelia sadece parıltılarını bırakmış. RiJin'i bıraksak bütün ormanlarımı yakar." Minseok sinirli bir şekilde konuşup otları iyileştirmeye devam ederken Chanyeol yosunu yutmaya çalışıyordu. Derin bir nefes alıp yosunu yuttu ardından pelerinini çıkarıp arkasında duran muhafızı Sehun'a verdi.
"Ben yokken konsey üyelerine fırsat verme. Bütün yetki senin." Sehun saygıyla eğilip Kralını selamladı.
"Emredersiniz Majesteleri."
Kral derin bir nefes alıp Kahin ile birlikte Kraliçesini bulmak üzere suya atladı.
***
ADAM DAHA GÖRMEDEN AŞIK OLDU SIZE GÖRMEDEEENNNMerhaba benim güzel kokulu yaseminlerim 😏😏💕💕💐
HAYIRLI SAHURLAR OLSUN INŞALLAH! ❤ Hayırlı ramazanlar hepinize *-* Nasılsınız iyi misiniz? Inşallah benim gibi hastalıktan yeni çıkmamışsınızdır hiç hasta olmamışsınızdır *-* hehehhee
Geçiş bölümü olduğunu bağıra bağıra belli eden bölümümüzü nasıl buldunuz? HADI DIĞER BÖLÜM KAVUŞTURUYORUM SIZI YINE IYISINIZ Djajjfjfjjwjfj
AŞIK CHANYEOL GÖRMEK ISTIYORUM ARTIK! KAOS ISTIYORUM! KAN ISTIYORUM! jdkakfkskfkskndhg
Neyse bebeklerim ben gideyim de sahur yemeği hazırlayayım 💕
Umarım bölümü beğenmişsinizdir ❣
Sizi Seviyorum ❤
Hepinizi Öptüm :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kehanet [Park Chanyeol OC]
FanfictionHalkını 'gölge'nin esaretinden kurtarmak zorunda olan Anka Kral Park Chanyeol Ve Bin asırda bir doğan, güzeller güzeli Ateş Perisi'nin hikâyesi. "Halkını kurtarmak için kehanete boyun eğmelisin." -Kahin "Bunu kabul ederken ona aşık olabileceğimi düş...