G
IRIŞ YAPIYORUZ NIAHAHAHHAHAHA
***
Kral Park Chanyeol derin bir nefes alıp ağzına dolmuş olan kanı hırsla tükürdü.Elleri yukarıdan kalın bir demirle bağlıydı. Biraz yüksekçe durduğu için ayakları da sallanıyordu onlarda ayrı zincirler ile bağlanmıştı. Kral bedeniyle birlikte koca bir 'X' işaretini andırıyordu.
"Özü bana ver." Sinsi bir duman burnunun ucuna dek gelip onunla konuştuğunda Chanyeol tembel bir şekilde güldü.
"Rüyanda bile göremezsin." Duman hırslı bir şekilde Chanyeol'un boğazına sarıldığında o hâlâ gülmeye devam ediyordu.
"Toy çocuk, benim kim olduğumu bilmezmiş gibi bana baş kaldırıyorsun." Chanyeol gözlerini devirdi.
"Umbra, asıl sen benim kim olduğumu bilmiyor gibisin. Ben İgnis'in öz oğlu Kral Park Chanyeol, ülkemin, halkımın ve sevdiğim kadının kaderini bir celladın eline bırakır mıyım?" Chanyeol ukala bir şekilde konuşup bir de üstüne sırıttığında Umbra hırsla kaşlarını çatmıştı.
"Elbet ateş özünü bana vereceksin toy çocuk. Ya kendi isteğinle ya da canın elden gidince."
***
Tahtında arkana yaslanmış çatık kaşlarınla karşında birbirine laf yetiştirmeye çalışan Kral Heyetini izliyordun.Kral Park Chanyeol 3 gündür kayıptı.
Nişanınızın ilan edildiği geceden beri yoktu ve sen kaçırıldığına emindin. Çünkü zindandaki Nefilim bir yolunu bulup kaçmıştı. Bu sinsi yaratıkların envayi çeşit efsun yetenekleri bulunuyordu.
Acil çağrısı ile bütün heyeti ve ülkede söz sahibi olan bütün türleri saraya davet etmiştin. Tahtının bir yanında Kahin KyungSoo bir yanında Orman Ruhu Minseok vardı. Onların birer basamak aşağısında da Sehun ve RiJin duruyordu.
"YETER!" En sonunda kendine hakim olamayıp sesini yükselttiğinde herkes susup sana dönmüştü.
"Tam 3 gündür bir arpa boyu yol alamadık! Sizler en önemli meseleyi müzakere etmek yerine benim vekalet edip etmemem gerektiğini tartışıyorsunuz! Kendinize geliniz! Sizin Kralınız kayıp!"
"Fakat Majesteleri, siz henüz Kral tahtına vekalet edebilecek unvana sahip değilsiniz. Ayrıca sizin eğitiminize de güvenemeyiz. Sonuçta henüz saray eğitiminden geçmiş değilsiniz. En azından Kral gelene dek sağlıklı karar verecek birine ihtiyaç var." Heyetten biri öne çıkıp konuştuğunda diğerleri de ona hak verir gibi kafasını sallamıştı.
"Haddinizi bilin!" RiJin, sen cevap vermeye kalmadan kanatlarından ateşler dökülerek bağırdı ve öne çıktı. "Müstakbel Kraliçemizin eğitimini Orman Ruhu ve ben verdik. Bizim, senin yaşından daha çok Kral, Kraliçe ve Saltanat görmüşlüğümüz var. Ayrıca, sen kim oluyorsun da doğuştan asil kana sahip olan, Lux'ın öz evladını eğitimsizlikte itham ediyorsun?! Kanınızı damarlarınızda kaynatarak öldürürüm sizi! Haddinizi bilin!" Kızıl Şahin saniyeler içerisinde öyle bir hâle bürünmüştü ki herkes korkudan nefesini tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kehanet [Park Chanyeol OC]
FanfictionHalkını 'gölge'nin esaretinden kurtarmak zorunda olan Anka Kral Park Chanyeol Ve Bin asırda bir doğan, güzeller güzeli Ateş Perisi'nin hikâyesi. "Halkını kurtarmak için kehanete boyun eğmelisin." -Kahin "Bunu kabul ederken ona aşık olabileceğimi düş...