RiJin, elindeki renkli çiçeklerden yapılmış olan tacı saçlarına yerleştirdiğinde kocaman gülümsüyordun.
Hem sizin için hem de ülke halkı için büyük gün gelip çatmıştı. Düğününüzün yapılacağı gün bugündü. Sarayın büyük bahçesini tören için halka açmıştınız.
Birkaç gün evvel siz tören için kararı alır almaz ülkenin dört bir yanına ulaklar gönderilmiş ve tören için bütün halk saraya davet edilmişti.
Ülkenin çok uzağından gelen kişiler için sarayın bir kanadını konaklama için ayırmıştınız. Her yer cıvıl cıvıldı. Dryadlar koca gövdeleri ile sarayın bahçesinde dururken, periler etrafta uçuşurken Elf çocuklar kahkahalar eşliğinde onların peşinden koşuyordu.
Hipogrifler bütün asaletleri ile arada bir gökyüzüne yükseliyor hatta çocukların üstlerine binip onları sevmesine izin bile veriyordu.
"Gözlerin mi doldu senin? Ağlama bak sakın o makyaja ne kadar uğraştık!" Kızıl Şahin telaşla ellerini senin omuzlarına koydu. Dolan gözlerini kırpıştırıp derin bir nefes aldın.
"Bir an duygulandım. Uzun zamandır ülkeyi bu kadar canlı görmemiştim." RiJin yüzünde tatlı bir tebessümle omzunu okşadı.
"Bunu sağlayan sensin. Birazdan da halkının önüne çıkacaksın. O yüzden topla bakayım şu suratını! Gözlerinin kenarına o peri kanatlarını çizeceğiz diye canımız çıktı!" Burnunu çekip kafanı salladın. RiJin de son kez gelinliğini kontrol etmek ister gibi etrafında dönüp eteklerini düzeltmeye başlamıştı.
Açık mavi, kabarık olmayan bir gelinlik vardı üstünde. Yakasını ve omuzlarını mavi çiçekler süslerken belini de beyaz incili bir kemer süslüyordu. Bu gelinliği senin için Chanyeol seçmişti. Tasarımı Elf ZiTao'nun eşine aitti. Çiçekleri dryadlardan biri hediye ederken kristalleşmesine RiJin yardım etmiş ve son olarak incileri de Aqua Krallığından Kim JunMyeon göndermişti.
"Çok güzelsin! Çok güzel bir Kraliçe olacaksın. Chanyeol ile ülkemizi çok güzel yöneteceksiniz." RiJin sana içten bir sarılma verdiğinde sen de kollarını ona doladın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kehanet [Park Chanyeol OC]
Hayran KurguHalkını 'gölge'nin esaretinden kurtarmak zorunda olan Anka Kral Park Chanyeol Ve Bin asırda bir doğan, güzeller güzeli Ateş Perisi'nin hikâyesi. "Halkını kurtarmak için kehanete boyun eğmelisin." -Kahin "Bunu kabul ederken ona aşık olabileceğimi düş...