FINAL ÖNCESİ UFAK BIR GERGİNLİK VE PEŞİNE GÜZEL HABER HEHEHEHE
****
Kral Chanyeol, ülkenin bir ucundayken aldığı haberle alel acele toplarlanmış ve saraya dönmüştü. Şimdi telaşla sarayın içinde ilerliyordu."Nasıl olmuş?" Korkuyla titreyen sesiyle konuşarak yanındaki muhafıza döndü. RiJin oldukça yorgun ve uykusuz duruyordu. Zaten olay olduğundan beri sarayda kimse uyumamıştı ki. Böyle bir durumda kimin gözüne uyku girerdi?
"Dışarıdan ya da içeriden alenen bir saldırı olmadı Majesteleri. Kraliçe size vekaleten heyetle görüştüğü sırada tahtına yığılıverdi. Kahin 2 gündür neler olduğunu çözebilmek için çeşitli büyüler denedi fakat hâlâ sonuç alamadık." Muhafızın sesi o kadar çaresiz çıkıyordu ki Chanyeol'un ağlayası gelmişti.
Düğünden yalnızca 1 hafta sonra, ülkenin diğer ucundan aldıkları bir saldırı haberi sonucu Chanyeol halkı rahatlatmak ve neler olduğunu bizzat denetlemek için saraydan ayrılmıştı.
Sadece 2 gün olmuştu. Lanet olası 2 gün.
Yatak odasının önüne geldiğinde derin bir nefes alıp yüzünü sıvazladı. Kendini hazır hissettiğinde odanın büyük kapılarını iterek açtı.
Eşi, onun güzeller güzeli sevgilisi yataklarında boylu boyunca öylece yatıyordu.
"Mi Sol." Chanyeol titreyen sesiyle konuştu ve sarsak adımlarla Kraliçesine ilerledi. Her zaman tatlı bir pembelik olan yanakları şimdi soluktu. Parıl parıl parlayan saçları ışıltısını kaybetmişti. Onun can özüne ne olmuştu?
"Nesi var?" Duruşunu dikleştirerek odada olduğunu bildiği Kahin ve Şifacıya hitaben konuştu.
"Henüz bilmiyoruz majesteleri. Asırlardır deneyimlediğim her hastalığın şifasını denedim ancak her hangi bir sonuç alamadım." Şifacı Yixing üzgün ve Mahçup bir ses tonu ile konuştuğunda Chanyeol gözlerini hâlâ eşinden çekmemişti.
"Kahin? Bu bir büyü olamaz mı?" KyungSoo Kral ona bakmasa da kafasını sallayarak onu onayladı.
"Yüksek olasılıkla bir büyü Majesteleri fakat anlaşılan bu büyü benim yaşımdan bile eski. Onlarca şifa büyüsü denedim ancak ben de bir sonuç alamadım." Chanyeol ateş kırmızısı saçlarını hırsla karıştırdı.
"Umbra'nın işi mi?" Saraya dönerken aklına düşen fikrin dudaklarından öylece çıkmasına izin vermişti Chanyeol. Zaten başka bir ihtimalin olabilmesi de pek mümkün görünmüyordu.
"Bu kadar eski bir büyü için tek ihtimal bu majesteleri." Kahin'in de onaylamasıyla Chanyeol hırsla ellerini sıktı. Göğüsünün ortası alev alev yanıyordu. Ankası da aynı Chanyeol gibi sinirden ve üzüntüden kavruluyordu.
"Orman Ruhu, kendinden daha yaşlı olanlarla görüşmeye gitti." RiJin araya girerek konuşmuştu. Neler olduğunu bilememek herkesin sinirini çok bozuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kehanet [Park Chanyeol OC]
Hayran KurguHalkını 'gölge'nin esaretinden kurtarmak zorunda olan Anka Kral Park Chanyeol Ve Bin asırda bir doğan, güzeller güzeli Ateş Perisi'nin hikâyesi. "Halkını kurtarmak için kehanete boyun eğmelisin." -Kahin "Bunu kabul ederken ona aşık olabileceğimi düş...