four

37 5 27
                                    

2019

"Hayır." Wally odanın etrafında dönüp dururken Kyle iç çekti. "Wally geleceğimi göremezsem sana nasıl yardım edebilirim?"

"Bu çok tehlikeli, Kyle. Yapamam."

"Neden?"

"Bunu upuzun bir listeyle açıklayabilirim." Kyle gülümseyerek başını yana eğdiğinde Wally dolanmayı kesip iç çekti. "Tanrım, gençken nasıl sinir bozucu olduğunu unutmuşum. Gerçi şuan da pek farklı değilsin ya..."

Kyle yüzüğünü parlatıp üniformasını giyinirken sordu. "Benimle... Hala görüşüyor musun?"

Wally duraksadı. "Hayır. Ben... Genel olarak öylesin demek istedim."

"Peki... Gidelim mi?"

"Gidelim."

2039

"Burada öylece oturamam." diyerek Martin odada volta atarken Damian'ın attığı bıçak hemen yanından geçtiği masaya sapladı. "Eğer böyle sinirimi bozmaya devam edersen sıradaki bıçak öyle bir yerine saplanır ki bir daha ayağa kalkamazsın. Otur oturduğun yere, Jordan."

"Babam bir yıldır elinde işkence görüyor ve şimdi annemi kaçırdı ama Nightwing hazretleri bana oturmamı söylediği için oturmam mı gerekiyor?"

Damian yerinden kalktı. "Babası esir tutuluyormuş aman ne tatlı. O şerefsiz benim babamı öldürdü! Kendini benden daha iyi mi sanıyorsun? Senin oyuncaklarla oynadığın yaşta çoktan kılıçta ustalaşmıştım ben. Sen sadece sihirli yüzüğü olan kendini beğenmiş bir-"

"Damian yeter." Jon ve Jason içeri girip Jon Jason'ı boş bir sandalyeye oturttu. "Rayner dışarıda elini kolunu sallayarak istediğini yapıyor ve siz burada birbirinizi yiyorsunuz. Harika. Gerçekten harika."  

Damian Martin'e bir bakış atıp diğerlerine döndü. "Dick nerede?"

Jon başını eğdi. "Batman... Dick başaramadı."

"Sinestro Corps'a karşı hakeret oluşturan bir örgüt vardı. Rayner onları bulmuş, Sinestro Corps saldırmadan önce Oracle bize kordinatları verip herkesi dışarı çıkarmamızı söylemişti. Yeterince erken gidemedik." Jason öksürüp üzerindeki ceketi çıkarttı ve tişörtünü kaldırdı. Tişörtünü kaldırdığında karnındaki dev ısırık gözler önüne serildi. "Lanet olası uzaylı pislikler."

Iris elinde ilk yardım malzemeleriyle koşarak Jason'ın yanına çöktü. "Dick amca nasıl öldü?"

"Sinestro Corps'un yanında kriptonit vardı. Birinin maviyi dışarı çıkarması gerekiyordu." Jason Jon'a bir bakış attı. "Dick'e geri çekilmemiz gerektiğini söyledim ama dinlemedi."

"Ben kendime gelip onun için geri döndüğümde çok geç kalmıştım." Jon kendini boş bulduğu bir sandalyeye attı. "Çok üzgünüm."

Damian tam bir şey demek üzereydi ki odanın orta yerinde şimşekler çakmaya başladı. Dördü bir Iris'e döndü. Iris elindeki kanlı bezi kenara bırakıp omuz silkti. "Bunu ben yapmıyorum!"

Şimşeklerin içinden Wally ve Kyle çıktığında Jason elindeki silahı tam Kyle'a doğrultuyordu ki Martin ondan hızlı davranıp Kyle'ın boğazına yapıştı. "Seni adi şerefsiz!"

Wally hemen araya girdi. "Martin dur!"

"Yaptığı onca şeyden sonra onu nasıl savunursun?" diyerek Martin yüzüğünü Kyle'ın alnına bastırdı. Kyle alnındaki sıcaklığı hissettiğinde geleceğe gitme fikri birden kötü bir fikirmiş gibi geldi. Zaten Guy'ın verdiği fikirden ne beklenirdi ki?

darkest days | kyle raynerWhere stories live. Discover now