five

46 6 23
                                    

2019

"Nerede?" diye sorduğunda Arkillo Soranik'e ilerideki hücreyi gösterdi. Soranik içeri girip hücrenin önünde durdu. "Sen canına mı susadın?"

"Evet."

"Ne?"

Kyle oturduğu yerde ayağa kalktı. "Gitmeden önce seninle konuşmam gerekiyordu."

Soranik gözlerini kıstı. "Nereye gitmeden?"

"Ben..." Kyle derin bir nefes aldı. Öyle çok şey olmuştu ki nereden başlayacağını bilemiyordu. "Birkaç gün önce gelecekten gelen Guy beni öldürmeye çalıştı."

Soranik'in yüzündeki umursamaz ifade birden değişti. "Ne?"

"Benim gelecekte delirip psikopat bir manyağı dönüştüğümü söylediler. Başlarda inanmadım, geleceği değiştirebileceğimi düşündüm ama... Ama geleceğe gittim Sora. Ve bunu yapamam. Geleceği kurtarmanın tek yolu yılanın başını erkenden kesmek."

Kısa bir sessizliğin ardından Sora hücrenin kilidini açtı. "Seni öldürmemi mi istiyorsun? Bu yüzden mi buradasın?"

Kyle dışarı çıkmak yerine geri oturdu. "Hayır, bunu sana yaptıramam. Seninle konuşmak istediğim başka bir konu var."

Soranik yanına oturup anlat dercesine ona baktı. "Geleceğe gittiğimde gördüğüm tek kendim değildim. Onu da gördüm. Sarko'yu. O öyle gençti ki... O öldükten sonra daima neden bizden nefret ettiğini merak etmiştim. Şimdi anlıyorum, o sadece benden nefret ediyordu. Ve onu kim suçlayabilir ki?"

"Eğer kendini öldürürsen o asla doğmaz."

Kyle başını salladı. "Evet, bu yüzden sana da danışmak istedim. O senin de oğlun."

Kısa bir sessizlik olduktan sonra Kyle tedirginlikle tekrar konuştu. "Şey aslında hem onun var olup hem de benim ölmemin bir yolu var ama hoşuna gideceğini-" derken Soranik aniden ayağa kalktı. "Aman Tanrım başından beri planın buydu!"

"Ne?"

"Sarko'nun doğması için ikimizin birlikte olmasını teklif edecektin!"

Kyle ağzını açıp kapadı. "Şey ben aslında Sarko'nun doğduğu yıla gidip oradaki kendimi öldürmem için bana yardım et diyecektim ama bu daha pratikmiş."

Soranik yüzünü buruşturup Kyle'a baktı. "Sen... Ah Tanrım, bazen ne kadar aptal olduğunu unutuyorum."

"Hey, ben ölmek üzereyim biraz kibar davranmaz mısın?"

Soranik hücrenin içinde tur atmaya başladı. Sonunda Kyle'ın önünde durup eliyle şakaklarını ovuşturdu. "Benim biraz düşünmem lazım."

Kyle omuz silkti. "Sarko görünüşe göre iki yıl sonra doğacak o kadar zaman yeter mi?"

Soranik ister istemez güldü ancak ardından hemen kendini toparladı. "Bir şeye ihtiyacın olursa gardiyana söyle, onlara seni yememelerini emrettim endişelenme."

"Bir defter ve kalem fena olmazdı. Arkillo geldiğimde yüzüğümü aldı bir şeyler çizemiyorum."

"Bakarız."

2039

Jason içeride bağlı olan Sarko'ya bakıp yüzünü buruşturdu. "Bu başımıza bela olacak, West."

"Onlar Martin'i aldı, bizden yüzlerce kişiyi öldürdü. Oğlunu kaybetmek nasıl bir şey öğrenmeli."

Jason elini çenesindeki kirli sakalda gezdirdi. "Kyle bunu öğrenince bize cehennemi yaşatacak."

darkest days | kyle raynerWhere stories live. Discover now