eleven

19 3 4
                                    

2019

"Hayır."

"Hayır mı?"

Wally kollarını göğsünde buluşturdu. "Hayır sizi hiçbir yere götürmüyorum. Özellikle de zamanın içine edecekseniz. Kyle zaman yolculuğundan nefret ettiğimi bilirsin."

"Wally gelecekte buraya gelip bana her şeyi anlatan sendin. Her şeyi düzeltebiliriz ama yardımına ihtiyacımız var, lütfen."

"Üzgünüm Kyle."

Soranik Kyle'a bir bakış attığında Kyle iç çekti. "Ya elinde Sanctuary olayını durdurma şansın olsaydı? Bunu kullanmaz mıydın?"

"Hayır. Zaman çizgisini mahvedeceksiniz."

Kyle gözlerini kapatıp başını geri yasladı. Son kartını kullanması gerekecekti. Hızla ayağa kalkıp elini Soranik'e uzattı. "Pekala Sora madem ondan bir fayda gelmiyor o zaman bizde gelecekteki Iris West ile temasa geçmeliyiz, geçen sefer beni buraya o getirmişti."

Wally ayağa fırladı. "Bekle, Irey'den mi bahsediyorsun?"

"Evet, gelecekte tanıştık. Çok şeker kız, annesine çektiği belli."

Wally iç çekti. "Pekala beni ikna ettin, hangi zamana gidiyoruz?"

2039

"Onları kaçırdığına inanamıyorum! Nasıl bu kadar aptal olabildin?"

Irey elini hala acıyan boğazından çekip Damian'a doğru yürüdü. "Kendi babamın bana zarar vermeyeceğini düşündüğüm için mi aptalım? Hepimizin senin gibi psikopat aileleri yok Bay Her Şeyi Ben Bilirim!"

"Tekrar söyle bakayım?" diyerek Damian ayağa kalkıyordu ki Jason oturttu. "İkiniz de kesin sesinizi! Damian kıza yüklenmeyi kes kaç yaşındasın 10 mu? Ve Irey gidip boğazına bir buz daha koy."

"O Wally West'i öldüreceğim..." derken önüne birden bir yıldırım düşüp Wally belirdi. 

"Jason sen-" derken Jason'ın yumruğuyla yere yığıldı. Elini kanayan burnuna götürdü. "Neler oluyor be? Gelecekte daha fazla mı kafayı yedin?"

"Wally sen... Gençsin?"

"Evet, şey öyleyiz." Jason sesin geldiği yöne döndüğünde Kyle ve Soranik'i gördü. Yüzünü buruşturdu. "Sakal bırakmak zorunda mıydın? Tıpkı ona benzemişsin."

"Tıraş olacak zamanım olmadı." 

Jon oturduğu yerden kalktı. "Cidden mi?"

"Oldukça ciddi, kendini öldürmeye çalışınca Guy, yani geçmişteki Guy onu bir hafta boyunca sedyeye bağladı." 

Kyle, Soranik'e döndü. "Çok teşekkürler, sahiden."

"Kendini öldürmeye mi çalıştın? Buradan apar topar gitme sebebin bu muydu?"

"Şey, eğer ölürsem sizi bu beladan kurtarırım diye düşündüm."

Wally ayağa kalktı. "Gelecekte kötü birine dönüşeceksin diye kendini mi öldürecektin? Bunu hangi aptal yapar ki?"

Kyle ve Jason aynı anda konuştu. "Sen?"

"Doğru."

Damian üçünü de süzdükten sonra soğuk bir sesle sordu. "Buraya neden geldiniz?"

"Sora gelecekteki benimle konuşup onu durdurabileceğini düşünüyor."

Damian gözlerini devirdi. "Ah ne güzel, Sinestro'nun sevgili kızı kendini bizden daha zeki sanmış."

darkest days | kyle raynerWhere stories live. Discover now