2019
Kyle gözlerini açtığında tüm bedeni sızlıyor, ciğerleri aldığı her nefeste acıyordu. "Günaydın uykucu."
Kyle olduğu yerde doğrulmaya çalışıp kim olduğunu görmeye çalıştı ancak bileklerindeki kelepçe ona engel oldu. Kyle pes edip başını sesin geldiği yöne çevirdi. "Guy?" Öksürdü. Söylediği her söz boğazını yakıyordu ama yine de konuşmaya devam etti. "Ama nasıl?"
"Nasıl bu hale geldiğini mi yoksa nasıl ölmediğini mi soruyorsun? Tam zamanında yetiştim ahmak. Aklından ne geçiyordu Kyle?"
Kyle başını çevirip tekrar tavana baktı. "Sizi kurtarabileceğimi sanmıştım. Beni durdurmamalıydın."
"En iyi arkadaşımın ölmesine izin vermeyeceğim. Aklın başına gelene kadar ne gerekiyorsa yapacağım."
Kyle bileklerini kelepçelerden kurtarmaya çalıştı ancak işe yaramadı. "Asla pes etmeyeceğim Guy, bırak beni."
"Hiç sanmıyorum."
Kyle iç çekip başını iki yana salladı. "Neden bunu anlamıyorsun? Eğer yaşarsam hepinizin hayatını mahvedeceğim, bunu durdumanın tek yok benim ölmem ve bunu gelecekteki sen bile kabul ediyor."
"Gelecekteki benim canı cehenneme! Sanki beni tanımıyor gibi konuşuyorsun, yaşlanınca aptal ihtiyarın teki olup çıkmışım onu umursama."
Kyle bıkkınlıkla iç çekmeye devam etti. John kapıyı tıklatıp içeri girdiğinde Kyle umutlandı. En azından o Guy kadar inatçı değildi ve daha mantıklı düşünebilirdi.
"Sen kafayı mı yedin? Bu tür aptalca planı Hal ve Guy'da bile görmedim!"
"Hey! Gerçi doğru."
Kyle ağzını açıp kapadı. "Onunla aynı fikirde misin?"
"Kendini öldürmen konusunda mı? Evet, bu hayatımda gördüğüm en kötü plan. Kyle bunun adaletsizce olmasını bırak uzay-zaman sürekliliğine ne yapacağını düşün."
"Arkadaşlarımı, ailem dediğim insanları öldüreceğim."
"Ya da geleceğini kendin yazabilirsin. Bir yol bulabiliriz, Kyle."
"Denemediğimi mi sanıyorsun? Her şeyi denedim, başka yolu yok."
2039
"Baba?"
Hal başını dizlerinin arasından kaldırıp oğluna baktı. "Evet Martin?"
"Neden ona Mogo'nun kordinatlarını verdin?" Hal bakışlarını yere eğdi. "Seni öldürecekti."
"Annemi öldürdü ama hiçbir şey yapmadın. Neden bende pes ettin? Yani biliyorsun... Son seferde söylediklerim..."
"Hiçbir önemi yok, Martin. Sen benim oğlumsun ve seni kaybetmemek için her şeyi yaparım. Seni seviyorum ve hiçbir şey bunu değiştiremez."
1 Yıl Önce
"Hal bu çok tehlikeli, başka bir yolu olmadığından emin misin?"
Hal eğilip Carol'ı yanağından öptü. "Hiçbir sorun çıkmayacak, güven bana."
"Sinestro Birliğinin karargahına girip onlardan çalacaksın, Hal. Bu tereyağından kıl çekmek gibi olmayacak."
Hal karısına sarılıp onu bir defa daha öptü. "Yanımda Wally de olacak, endişelenme."
"Hala saldırmadan aptalca ufak soygunlar yapmayı sürdürecek miyiz?"
Martin'in sesiyle Hal iç çekerek Carol'ı bıraktı. "Bu 'ufak soygunlar' sayesinde Kyle'ın güçlerini saf dışı bırakarak onu yenebileceğiz."
YOU ARE READING
darkest days | kyle rayner
Fanfictionmy name is kyle rayner. i'm the white lantern. not a member of the white lantern corps, i am the leader of the sinestro corps. weird isn't it? once i was the last green lantern. i save the universe many times. but now... who's gonna save it from me?