Gdy uświadamia sobie, że coś do Ciebie czuje. + po jakim czasie zaczął coś do Ciebie czuć
Przygotujcie się na wiele rumieńców.
UZUMAKI NARUTO 🍥
Kto by pomyślał, że blondyna owładnęło to magiczne uczucie, gdy ty kłóciłaś się z sprzedawcą.
Tak, bardzo romantycznie.
Naruto czuł jak jego policzki się czerwienią, a po całym ciele rozlewa się przyjemne ciepło, gdy patrzył na twoje pełne złości [kolor oczu] oczy oraz zaróżowione usta z których wypływało mnóstwo obelg skierowanych w stronę sprzedawcy, który próbował was oszukać sprzedając produkty o dwa razy za drogo niż mu się należało.
Uzumaki czuł, że już skądś znał to uczucie. Było ono podobne do tego, które mu towarzyszyło przy Sakurze, ale mimo to różniło się ono od tego, które odczuwał przy tobie.
Było silniejsze.
I Naruto czuł się przez nie zdezorientowany.Kto by pomyślał, że zakochanie się w tobie zajmie mu dwa miesiące od rozpoczęcia się waszej przyjaźni.
UCHIHA SASUKE 🍥Gdyby ktoś kiedyś powiedział mu, że taka dziewczyna jak ty sprawi, że cały czas będzie chodził rozkojarzony myśląc o tobie - Uchiha prawdopodobnie by go wyśmiał określając szalonym.
Ale to była prawda. Sasuke od kilku dni nie potrafił skupić myśli, cały czas krążyły one wokół twojej osoby.
Co chwilę po głowie chodziła mu myśl o spotkaniu z tobą, spojrzeniu w twoje [kolor oczu] oczy, zobaczeniu twojego uśmiechu lub po prostu tego jak przeczesujesz swoje [kolor włosów] włosy, gdy z nim rozmawiasz.Te uczucie doprowadzało go do szału, tym bardziej, gdy niekontrolowanie jego policzki zmieniały kolor, gdy tylko odrobinę za długo myślał o twojej osobie.
Do tej pory zastanawiał się jakim cudem rozkochałaś w sobie kogoś takiego jak on. Co prawda trwało to długo, bo dopiero po siedmiu miesiącach Ci się udało (celowo lub nie), ale ten wyczyn i tak zasługiwał na nagrodę Nobla.
CZYTASZ
Naruto Preferencje
FanfictionTwoja przygoda z bohaterami Naruto wcale nie musi kończyć się na anime lub mandze! Dowiedz się jak wyglądałoby życie w związku z twoją ulubioną postacią. Znajdziesz takich bohaterów jak: ▪ Uzumaki Naruto ▪ Uchiha Sasuke ▪ Hatake Kakashi ▪ Inuzu...