17. Jego słowa, które zabolały Cię najbardziej

5.1K 163 183
                                    

[Na potrzeby rozdziału, przy niektórych postaciach będziemy cofać się do różnych wydarzeń z ich życia]

Jego słowa, które zabolały Cię najbardziej

UZUMAKI NARUTO 🍥

Znajdowaliście się w Kumogakure na wyspie na której Naruto wraz z Killerem B mieli ukrywać się przed Akatsuki.

Nie wiesz kiedy wyniknęła ta sytuacja, ale w pewnym momencie Uzumaki zaczął trenować nad wodospadem próbując pozbyć się całej nienawiści jaką w sobie miał by móc kontrolować moc Dziewięcioogoniastego. Po nieudanej próbie wróciliście do budynku w którym nocowaliście by następnego dnia spróbować ponownie.
W nocy poszłaś do pokoju Naruto sprawdzić co się z nim dzieje, ponieważ po treningu zachowywał się dziwnie. Aktualnie próbowałaś z nim porozmawiać, ale chłopak nie pozwalał Ci nawet się do niego zbliżyć. 

- Skarbie, co się dzieje?- zapytałaś chcąc do niego podejść.

- Jesteś taka sama jak wszyscy!- krzyknął patrząc na Ciebie ze złością oraz czymś co przypominało obrzydzenie.- Po tym jak uratowałem wioskę udajecie moich przyjaciół, ale gdzie byliście jak was potrzebowałem!?

- Naruto-

Próbowałaś coś powiedzieć, jednak chłopak nie chciał Cię słuchać.
- Gdzie byłaś, gdy byłem samotny?- usłyszałaś jego głos, gdy powoli zaczął się uspokajać.
- Jesteś zwykłą oszustką.- stwierdził chłodnym głosem.- Nie chcę Cię widzieć.

Nie wiedziałaś co mu odpowiedzieć. Jego słowa Cię zabolały, tym bardziej, gdy zaczęłaś sobie uświadamiać, że może ma rację. Gdzie byłaś [Twoje Imię], gdy Cię potrzebował? Nawet nie chciałaś go wtedy znać, każdy kazał Ci się trzymać od niego z dala.

Czując ból w swojej klatce piersiowej oraz wywołane przez niego łzy, wyszłaś z jego pokoju. 

UCHIHA SASUKE 🍥

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


UCHIHA SASUKE 🍥

Nawet nie wiesz kiedy dokładnie zaczęła się wasza kłótnia, ale jedno było pewne: nie należała ona do tych, które zapominacie w ciągu kilku godzin. Zastanawiałaś się nawet nad tym czy przypadkiem nie jest to najbardziej intensywna kłótnia jaką kiedykolwiek mieliście.

Przed jej rozpoczęciem byliście na najzwyklejszym spacerze by się trochę zrelaksować w swoim towarzystwie. W pewnym momencie znalazły was jakieś dwie dziewczyny, którym Uchiha zdecydowanie wpadł w oko. Zachowywały się nachalnie, ale twój chłopak nie reagował na ich zaczepki, można było nawet powiedzieć, że mu się... podobały?

Wróciłaś do domu praktycznie w płomieniach, całkowicie zła na Sasuke oraz jego zachowanie. Zaczęłaś również zauważać, że problem bycia atrakcyjnym względem kobiet było powodem waszych częstszych sprzeczek oraz oddalania się od siebie.

Naruto Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz