20. Gdy zostaje ciężko ranny

3.9K 118 40
                                    

Gdy zostaje ciężko ranny.

UZUMAKI NARUTO 🍥

Już nie od dziś wiadomo, że w związku z tym, że Uzumaki żyje w 'jedności' z Kuramą, trudno jest mu zadać cios, który mógłby zagrozić jego życiu. Wszystkie rany zwykle goją się w przeciągu paru minut, jak nawet nie sekund sprawiając, że Naruto nawet nie zauważa, że został trafiony w tamto miejsce.

Nie znaczy to jednak, że się nie martwisz, gdy chłopak przyjmuje mocny cios. Wręcz przeciwnie - martwisz się w cholerę bojąc, że zaraz zejdziesz na zawał z tego stresu. Nie wiesz tego czy Dziewięcioogoniastemu przypadkiem się nie odwidzi pomoc blondynowi, Naruto skończy się chakra lub przeciwnik okaże się silniejszy niż twój chłopak. Poza tym wszyscy wiemy, że Uzumaki najpierw działa, później myśli, przez co ty przechodzisz przez dodatkowe załamania nerwowe.

Dlatego każdą ranę na jego ciele, która jakimś sposobem nie dała rady się zagoić przy pomocy chakry Kuramy, traktujesz z nadmierną delikatnością bojąc się, że Naruto rozsypie Ci się w rękach. W tym samym czasie masz okazje na niego naprzeklinać, jaki to jest nieodpowiedzialny i jak bardzo się o niego martwisz.

Uzumaki przez cały czas wsłuchuje się w twoje słowa, lekko skołowany faktem, że tak przeżywasz jego wybryki. Jednak nieważne ile razy nazwiesz go 'skończonym idiotą', niebieskooki wie, że Ci na nim zależy i docenia to bardziej niż wszystko.

UCHIHA SASUKE 🍥

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


UCHIHA SASUKE 🍥

Najpierw przeżywasz szok, który jest Ci trudno zaakceptować. W końcu każdy by się zdziwił słysząc, że Uchiha Sasuke został ciężko ranny podczas misji, przez co znajduje się teraz pod stałym nadzorem.
Od najmłodszych lat brunet szkolił się na najlepszego shinobi i jak doskonale wie cała wioska - jego treningi nie poszły na marne.
Dlatego doprowadzić go do krytycznego stanu może tylko ktoś o niezwykłej sile i sprycie.

No i Naruto, ale on nie wlicza się w spryt.

Gdy wreszcie dojdzie do Ciebie fakt, że twój chłopak ledwo uszedł z życiem - zaczynasz panikować. Nie jesteś przygotowana na to, że kiedyś nastąpi taka sytuacja, dlatego nie masz pojęcia co robić, gdy dochodzi co do czego. Trudno jest Ci się uspokoić i myśleć racjonalnie, gdy twój chłopak leży gdzieś samotnie w szpitalnej sali, poobijany, martwiąc się, że jak tutaj wpadniesz to nie dasz mu spokoju.
W końcu bierzesz parę głębokich wdechów, pozwalasz sobie zaakceptować tą niedorzeczną myśl i spokojnie kierujesz się w stronę szpitala w którym leży Sasuke.

Twoja reakcja, gdy go widzisz zawsze wygląda tak samo: delikatnie mrużysz oczy, kładziesz ręce na biodrach oraz upewniasz się, że na pewno wylądował w takim stanie przez przeciwnika, a nie przez fakt, że się potknął i upadł w jakąś przepaść.
Nawet gdy widzisz go poturbowanego na własnych oczach to ciężko Ci uwierzyć, że ktoś byłby w stanie doprowadzić go do takiego stanu... a może bardziej, że pozwolił komuś doprowadzić się do takiego stanu? 

Naruto Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz