Kto od samego początku chciał żebyście zostali parą?
UZUMAKI NARUTO 🍥
Jako iż jesteś najlepszą przyjaciółką Sakury Haruno to oczywistym był fakt, że to właśnie różowowłosa będzie Ci planować wspólną przyszłość z chłopakiem wokół, którego sporo się kręciłaś.
Potrafiła nawet zignorować fakt, że to właśnie Uzumaki jest twoim wybrankiem. Dziewczyna znała go aż za dobrze i bała się, że chłopak... nie jest typem dla Ciebie.Zupełnie inaczej było z Brewką, bo to właśnie Rock Lee był drugą osobą, której oczy świeciły, gdy tylko oboje znajdowaliście się w jednym pomieszczeniu.
Co jak co, ale brunet tego nie ukrywał i za każdym razem krzyczał z podekscytowaniem, gdy razem z Naruto się do siebie uśmiechaliście.
Niestety tylko Uzumaki nie zrozumiał o co mu chodzi.
UCHIHA SASUKE 🍥Kakashi Hatake nigdy by nie pomyślał, że jakaś tam młodzieńcza miłość przypadnie mu do gustu. Nie było to w końcu tak jak w jego książce 'Icha Icha', jednak coś w was było, co sprawiło, że srebrnowłosy często starał się zostawiać was oboje samych. Poza tym, Kakashi jest nauczycielem Sasuke - jego obowiązkiem jest chęć wszystkiego co najlepsze dla swojego ucznia, a według Hatake to właśnie ty byłaś najlepsza dla Uchihy.
Drugą nietypową osobą był Suigetsu Hōzuki, któremu najmniej z byłych członków Taki przeszkadzała twoja obecność. Miałaś charakterek, który mu spasował i według niego potrafiłaś sprawić, że Sasuke stawał się mniejszym dupkiem, co dla niego było wielkim wyczynem.
Poza tym uwielbiał denerwować Karin mówieniem jak to do siebie idealnie pasujecie.
HATAKE KAKASHI 🍥Maito Gai prawie oszalał z radości, gdy tylko odkrył, że Kakashiego ciągnie do Ciebie. Brunet nigdy by się nie spodziewał, że srebrnowłosy znajdzie kobietę do której będzie coś czuć. Zaczął nawet podejrzewać, że gustuje on w mężczyznach, ponieważ nie widział żeby Hatake umawiał się z jakimiś dziewczynami.
I wtedy zjawiłaś się ty i Gai już zaczął wybierać imiona dla waszych dzieci.
Brunet nawet oświadczył, że zdobycie przez Kakashiego twojego serca oficjalnie jest uznawany jako ich następny pojedynek.
CZYTASZ
Naruto Preferencje
FanfictionTwoja przygoda z bohaterami Naruto wcale nie musi kończyć się na anime lub mandze! Dowiedz się jak wyglądałoby życie w związku z twoją ulubioną postacią. Znajdziesz takich bohaterów jak: ▪ Uzumaki Naruto ▪ Uchiha Sasuke ▪ Hatake Kakashi ▪ Inuzu...