Wspólne zakupy.
UZUMAKI NARUTO 🍥
Wyjścia z blondynem to jak wyjścia z dużym dzieckiem. Pełno w nim radości, czasami zachowuje się tak jakby pierwszy raz był w Konosze. Swoje zachowanie zgania na Ciebie, ponieważ jak mówi: 'to przez Ciebie dostaje takiego zastrzyku energii, dattebayo!'.
W sklepie często musisz go pilnować żeby przypadkiem czegoś nie dorzucił do koszyka, gdy ty nie patrzysz. Na szczęście wymyśliłaś na niego sposób (dosyć głupi oraz dziecinny, ale najważniejsze, że działa!).
Za każdym razem, gdy jesteście na zakupach to ty pchasz wózek w którym siedzi Uzumaki.
Co prawda przez to nie możecie kupować większych rzeczy, ale przynajmniej świetnie się bawicie chodząc razem na zakupy.
UCHIHA SASUKE 🍥Kto by pomyślał, że zakupy z brunetem będą sprawiać Ci taką radość? Może i Sasuke nie należy do ciągle podekscytowanych osób, ani nie pokazuje z łatwością każdemu, że ma uczucia, ale zakupy z nim to ciągłe śmianie się.
Nieważne co zrobicie, zawsze znajdzie się powód do śmiechu. Tym bardziej, że co jak co, ale Sasuke Uchiha jest najlepszy w jednym: znajdowaniu rzeczy, które są wam całkowicie niepotrzebne, ale oboje je chcecie.
Także za każdym razem, gdy oboje udajecie się razem na zakupy, wracacie do domu z masą rzeczy, których nigdy nie użyjecie oraz z pustymi portfelami.HATAKE KAKASHI 🍥
Zakupy z Kakashim to nieudane zakupy i przekonałaś się o tym już wiele razy.
Zawsze, gdy wybieracie się razem do sklepu to kończy się tym, że oboje się rozpraszacie zapominając gdzie mieliście iść. Często zamiast kupować produkty kończycie spacerując po ulicach Konohy lub ćwicząc na polu treningowym.
Dopiero na końcu któreś z was przypomina sobie o waszej pustej lodówce.Właśnie z tego powodu postanowiliście, że oboje będziecie chodzić osobno na zakupy, dla własnego bezpieczeństwa.
W końcu nie chcecie skończyć umierając z głodu przez własną głupotę!
CZYTASZ
Naruto Preferencje
FanfictionTwoja przygoda z bohaterami Naruto wcale nie musi kończyć się na anime lub mandze! Dowiedz się jak wyglądałoby życie w związku z twoją ulubioną postacią. Znajdziesz takich bohaterów jak: ▪ Uzumaki Naruto ▪ Uchiha Sasuke ▪ Hatake Kakashi ▪ Inuzu...