Cavesky

3.5K 190 5
                                    

Tahle kapitola je pro Rendushku které vděčím za obrovskou podporu.

Druhý den jsem se probudila a když jsem otevřela oči musela jsem se usmát. Byl tak krásný i když spal. Taky otevřel oči a taky se usmál. Vstal a oblékl si svatební košili kterou jsem ušila. Dnes mě čeká přesun na jeho panství. Sbalená jsem už týden. Potom co mi pomohl obléct šaty(tmavě rudé) odešel osedlat koně a přichystat mi kočár. Asi za čtvrt hodiny  jsme vyjeli. Charles jel na koni a já v kočáře. Jelj jsme celý den. Až k večeru jsem uzřela jeho hrad. Byl to velký hrad s čtyřmi přibližně stejně vysokými věžmi. Okolo byla spousta stromů a lidí co pracovali na polích. Bylo tu moc hezky. Když jsme dojeli už na nás čekaly moje dvorní dámy,které mi Charles vybral,a jeho rádci. Taky spousta služebnictva a všichni vypadali tak mile.

"Emi teď půjdeš s dámami ale slibuju že příjdu."

Přistoupil a chytil mě za ruku. Přikývla jsem. Hned se mě ujaly. Odvedly mě do ložnice a vesele přitom brebentily. Když mě nechaly samotnou byla jsem tak unavená že jsem usla.

Probudily mě kroky. Uviděla jsem Charlese a poznamenala

"Tentokrát dveřmi?"

Zasmál se.

"Co jste řešili?"

"Lapkové. Sužují můj kraj už dlouho. Napadají vesnice a plundrují. Musíme je zastavit."

Přikývla jsem. A lehla si. On ke mě přistoupil a políbil mě. Miluju ho a to jak miluje je kouzelné. Zašeptala jsem jeho jméno.

Domluvená láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat