Zasnoubení

4.2K 227 8
                                    

Když se vrátil se sklenicí vody,pořád se tak usmíval. Já jsem se na něj taky usmála a napila jsem se. Celou tu dobu mě pozoroval a já jej taky. Pak jsme se šli projít na terasu. Promluvil a já zase slyšela ten jeho zvonivý hlas.

"Je tu moc hezky,není liž pravda?"

"Ano kraj Widow je překrásný"

Řekla jsem a posadila se na lavičku. On si sedl vedle mě. Odvážila jsem se a promluvila na něj.

"Smím se vás na něco zeptat?"

"Ano samozdřejmě."

Usmál se na mě.

"Co se stalo s vaší první manželkou?"

Povzdechl si.

"Moje první manželka mě neměla ráda. Vlastně ke mě chovala určitou zášť. Po nějaké době ji skolila nějaká horečka a ona umřela."

"To je mi líto."

"Vlastně je to dobře,protože jsem mohl potkat vás. Jste totiž to nejkrásnější stvoření co jsem kdy potkal. Jste tak milá a okouzlující a chytrá."

Už se o mě zase pokoušely mdloby. Koukala jsem se do těch jeho modrých očí tak dlouho až jsem se v nich skoro utopila. Naklonil se ke mě a já ucítila jeho dech. Jemně mě políbil na rty a pak se odtáhl a vstal.

"Myslím že by jsme se měli vrátit."

Vstala jsem a přijala jeho rámě. Když jsme došli do Velkého sálu,přistoupil k nám otec. Měl už dost upito a cítila jsem z něj víno.

"Pánové rád bych vám oznámil zasnoubení mé dcery s lordem z Cavesky."

Lord Charles poklekl a vzal mě za ruku. Ozval se potlesk. Pak jsme tančili. Myslím já a lord Charles. Mezitím mi přišly pogratulovat sestry a bratr se dokolíbal a hučel něco o vínu. Někdy kolem půlnoci jsem šla spát.

Domluvená láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat