Zatím jsem psala celý příběh z pohledu Emily, ale teď se podíváme na to jak to vidí Charles.
Když na nás zaútočili spal jsem. A tak jsem rychle vyletěl z ložnice,s mečem v ruce. Nevím jak ale dostali se do hradu. Po chvíli jsem uslyšel ženský křik.
"Emily."
Vykřikl jsem a rozběhl se k její ložnici. Nebyli tam.
"Christophere..."
Zašeptal jsem a padl.na kolena. Ne to ne. Pak jsem se rozběhl a prvnímu lapkovi,kterého jsem viděl jsem jednu vrazil. Musí žít,aby mi ukázal kam ji odnesli. I tak jsem do něj kopl.
=================================
Jednu jsem mu vrazil.
"Kam jste je odvedli?!"
"Do.... Do takové jeskyně. Prosím nezabíjejte mě. Ukážu vám to."
Přikývl jsem.
"Nachystejte koňe. Hned!!!"
=================================
Dojeli jsme k té jeskyni a připravili jsme se k boji. Všichni lapkové ale spali a tak jsme je svázali. Já jsem šel hledat Emily a Christphera. Nebyli tam. Vzbudil jsem jednoho z nicj.
"Kde jsou? Kde jsou ti dva?!"
Nevím byli tam vzadu."
"Tam nejsou."
Pak mi to došlo. Utekla. Do té bouře.
"Ty ty a ty. Jedeme ji najít."
"Teď? Vždyť je tam bouře!"
"Ano. A v té bouři je někde mladá žena a dvouměsíční dítě. Už to chápete?"
Bylo ticho.
"Pane já jdu."
Z řady vyszoupil jeden voják.
"Já taky."
Už byli tři. Všichni ostatní taky přistoupili. Přemohl jsem slzy a začal vydávat rozkazy.
"Vás pět tu zůstane zbytek jde se mnou."
O chvíli později jsem vyběhl do bouře a křičel její jméno. Mohla být blízko ale taky ne. Bál jsem se o ně.
ČTEŠ
Domluvená láska
Tarihi KurguTemný středověk na hradě Widow, a hlavní hrdinka,dcera Lorda z Widow, která má oslavit své šestnácté narozeniny. Netuší ale že má být zasnoubena s Lordem z Cavesky, kterého ani nezná...