Deel 11

2.7K 97 6
                                    

Onderweg naar Marokko:

Nabila:
Ik zat samen met mijn ouders,broer&zusjes in de auto onderweg naar Marokko. Eergister was het mijn diploma uitreiking. Ik heb Samir eventjes gesproken, meer niet. Een relatie op afstand werkt nou eenmaal niet. We zaten inmiddels al in de boot, richting Ceuta. Ik genoot van het uitzicht, een heel jaar ben ik naar school gegaan enheb ik gewerkt en nu ga ik voor een paar weken genieten. Heerlijk...genieten van de zon,zee en natuurlijk van me familieleden. Dit jaar ga ik lekker touren met nichten. En gewoon vakantie houden, want na de vakantie ga ik naar Dubai.

Samir:
Ik was inmiddels al in 2 dagen in Marokko, maar ik moet op mijn auto wachten want die gaat mijn vader halen. Ik ben als eerst gekomen samen met mijn zusje samen. We logeren tijdelijk bij mijn oma. Ik dacht aan Nabila, de kans is groot dat ik haar hier tegen kom want zij woont ook in tetouan.Nabila, ja Nabila. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door het geluid van mijn telefoon, het was mijn vader. Hij vertrekt vanavond en is er dus morgen avond, want hij rijdt samen met mijn broertje en broer, dus ze zullen er snel zijn.

Nabila
We zijn eindelijk thuis aangekomen! pfff dat was me een lange reis zeg. Mijn vader deed de deur open en ik ging gelijk naar mijn verdieping. Ons huis was al ingericht en al want me pa had de sleutels aan mijn oma gegeven zodat ze alles goed kon schoonmaken en klaarzetten voor ons. Eindelijk ben ik er! Na een half uur gezeten te hebben kwam een nicht van me,die ons elk jaar komt helpen met koken en schoonmaken, ik help haar noooit, maar mijn ma af en toe. Verder is het echt gezellig met haar in de avond, en dr moeder komt ook elke dag bij ons slapen enz. Ik nam een douche en ging samen met mijn zusje naar buiten want ik heb een simkaart nodig. Me zusje ging eerst nog even douchen en ging daarna met mij mee. Ik kreeg geld van me pa. Ik liep langs een straat en nee he, niet nu..

Samir:
Ik ging naar buiten, want had beltegoed nodig om een paar vrienden te bellen. Ik zag dat er mensen uit Nederland hun bagage aan het uitladen waren, ach ja de NLers beginnen binnen te komen. Toen ik het hoekje om liep zag ik haar, nee dit kan niet, die kan toch geen toeval zijn.

Van klasgenoten die elkaar niet mochten tot echtgenoten.   (Voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu