Deel 49 finale

1.9K 70 28
                                    

Nabila:
Mijn moeder was naar school, mijn vader was boodschappen gaan doen, mijn kinderen waren op school en ik ben een dagje vrij van mijn werk. Vandaag zou ik Samir weer gaan zien, ik heb hem sinds de bruiloft niet meer gezien. Ik stond weer eens voor mijn kleding kast want wist niet wat ik aan moest trekken.Dit deed me denken aan vroeger. Af en toe ging ik niet naar school alleen omdat ik niet wist wat ik aan moest trekken.Uiteindelijk besloot ik toch maar een zwarte legging met een jurkje er boven aan te trekken. Ik zou naar Samir zijn huis gaan, ik weet dat dat eigenlijk niet kan, maar ik vertrouw hem. Rond half 2 ging ik de deur uit en reed naar zijn huis. Ik belde aan en hij deed de deur open.We gaven elkaar 4 kussen en ik ging naar binnen.

Hij: zoo daar zitten we dan
Ik: yeps..leuk huisje heb je
Hij: dank je, hoe is het met de 2ling
Ik: gaat wel goed hoor, en hoe is het met kleine Nabila
Hij: Het gaat goed met haar, ik vertelde haar over jou, en ze wilde je zoo graag zien.
Ik: komt wel hoor
Hij: Nabila, ik ben toe aan iemand in mijn leven, ik wil met jou verder, als je wilt kom ik volgende week nog om je hand vragen.Ik wil zo graag dat onze kinderen elkaar leren kennen, en dat ze zussen en broer worden.
Ik: is goed Samir, ik bedoel maar, we zijn bijna 30 jaar, we kunnen niet alleen blijven he
Hij: dus je doet het!
ik: Ja samir, ik wil verder met jou
Hij: wanneer moet ik langs komen bij je vader
Ik: wanneer jij wilt
Hij: ik zoek hem op in de moskee..en dan vertel ik het hem
Ik: okey is goed, wat jij wilt..

Samir:
Nabila kwam bij me thuis en we hadden een gezellige middag samen. Ik besloot om me haar vader te gaan praten. Toen ze weg was zag ik het allemaal voor me. Nabila en ik met onze kinderen,samen op vakantie, samen leven, mischien andere kinderen er bij. Ik verheugde me er op.

2 maanden later:

Nabila:
Onze trouwdag! Vandaag zijn Samir en ik officeel man en vrouw. We gaan geen feest geven omdat we beide het een en ander achter de rug hebben. Gelukkig kon Samir het met mijn kinderen vinden. En kleine Nabila was zo blij dat ze een broer en zus er bij had.

2 jaar later.

Nabila:
Inmiddels ben ik 4 maanden zwanger en het gaat supergoed met mij en Samir. We denken nog wel eens aan vroeger. Met Jawad is het slecht afgelopen, hij is opgepakt wegens wapenbezit en daardoor heb ik de gehele voogdij over mijn kinderen gekregen. Zo zie je maar weer, Samir en ik mochten elkaar niet, beide zijn getrouwd met iemand anders, en als iemand je mektab is, dan zal je hoe dan ook bij elkaar komen!

Einde

Van klasgenoten die elkaar niet mochten tot echtgenoten.   (Voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu