Deel 42

1.4K 40 3
                                    

Nabila
Ik kwam thuis aan..ik wist niet meer wat ik moest doen..Ik zag Samir weer en het was een hele shock voor me. Ik ben getrouwd! en toch geef ik mijn email adres aan hem! Waar ben ik mee bezig. Ik leef gelukkig, heb 2 lieve kinderen en een hele lieve man. Ik ben gelukkig! Samir moest ik vergeten..ik moest niet eens trouwen terwijl ik niet over hem heen was. Waarom heb ik hem die mail gestuurd op mn trouwdag! Jarabi haal me uit deze situatie. Ik keek naar mn trouwfoto...het was een dag om nooit te vergeten..ik was alleen bezig met Jaouad maar in me hart riep ik om Samir. Ik bracht de kinderen naar hun kamer en liet ze even spelen. Ondertussen ging ik het eten voorbereiden. Mijn hoofd was er totaal niet bij. Ik deed mijn laptop aan en ging even op m.nl. Na een paar minuten kreeg ik een emailtje van Samir..Ik opende hem en las hem.

Lieve Nabila..
Na vandaag voel ik me weer de gelukkigste man ter wereld. Ja! Dat komt doordat ik de liefde van mijn leven weer ben tegen gekomen. Ik wil met jou verderr, ik weet dat het onmogelijk lijkt waar we kunnen het onmogelijke mogelijk maken maar het moet van beide kanten komen. Ik heb de afgelopen paar jaar vaak aan jou gedacht..en nadat ik je emailtje las wist ik het zeker..ik wil met jou verder. Jij hebt een gezin en ik ook. Ik weet dat het moeilijk zal worden, maar we moeten voor onze liefde vechten...
Samir.

Ik kreeg tranen door het lezen van het mailtje. Ik was in de war, ik wist het even niet meer. Ik mailde hem terug.

Salaam Samir
Nadat ik jou tegen ben gekomen ben ik een beetje in de war. Je bent mijn grote liefde en dat zal je altijd blijven. Maar we hebben beide een gezin. Ik hou van mijn kinderen en van mijn man. Ik leef gelukkig en ik kom hmdl niks te kort. Ik weet dat ik nog van je hou..en we moesten voor elkaar vechten voor dat we trouwden. Ik heb je mijn emailadres gegeven, en heb daar spijt van..ik wil niet zomaar weg van mijn man..zonder rede..Dit is het beste, Samir..ga verder met je leven..

Ik sloot het venster en ging verder met koken...

Samir:
Ik kwam thuis. Saloua had gekookt. Ik had geen eens trek. Saloua merkte dat er wat was.

Saloua: wat is er de laatste tijd met jou
Ik: niks, moet er wat zijn dan
Saloua: ja! je bent bijna nooit thuis..hebt weinig tijd voor je kind
Ik: ik wil naar marokko gaan, het gaat niet goed tussen ons..Saloua..ik heb altijd van je gehouden..maar niet genoeg. Ik maak me zelf gek
Saloua: is er iemand anders!
Ik: nee nee..maar ik ik wil scheiden...
Saloua: watt..hmmm..hoe dan..ik weet dat het niet goed tussen ons gaat maar we kunnen het blijven proberen
Ik: neej het kan niet..ik ga voor een tijdje naar Marokko...mischien een paar weken..of maanden..
Saloua: Hoe moet het met mij dan, en onze kleine meid
Ik: ik ga overal voor zorgen..Saloua het spijt me..je kan tot die tijd hier in huis blijven wonen..ik ga wel weg..er komt nog zoveel bij kijken
Saloua: nee ik ga weg! het is jou huis..jij hebt het gekocht..ik pak morgen me spullen in en dan ben ik weg! samen met de kleine. En je zult haar nooit meer zien!!!!!!!

SAloua smeet de spullen door het huis..schreeuwde zowat de hele buurt bij elkaar. Mijn kind noooit meer zieñ..ze zal wel moeten! ik ben de vader

Samir:
Ik ging naar mijn ouders om hun het een en ander te vertellen. Ze hebben het recht om te weten wat er aan de hand is. Eigenlijk wil ik het ze geen eens vertellen maar ze komen er vroeg of laat achter. Ik stond voor de deur en belde aan. Mn zusje Saida deed de deur open.
Saida: Heey broerlief, hoe is het ermee
Ik: wel goed, met jou
Saida: ja goed hoor..druk met school man..
Ik: pfff wanneer krijg je nooit eens rust..mensen van jou leeftijd hebben al kinderen
Saida: aah komt wel goed hoor..nu heb ik nog alle energie voor school..maar hoe is het met Saloua en de kleine
Ik: Saida...we gaan uitelkaar
Saida: dat meen je niet??waarom??
Ik: ik voel niks meer voor haar..ken je Nabila nog..mijn exvriendin van vroeger
Saida: ja
Ik: ik heb altijd al van haar gehouden, we mailen met elkaar, we houden van elkaar..maar zijn beide in de war,zij heeft ook een gezin en leeft ook niet gelukkig. Ik ga voor een paar weken naar marokko, ik moet tot rust komen.
Saida: broer, ik weet niet wat ik je moet zeggen, je moet sterk zijn. Ga gewoon voor een paar weken naar Marokko en kijk dan wat je wilt..mischien wil je saloua wel terug
Ik: dat kan ook ja..Saida, waar zijn ma en pa eigenlijk
Saida: ik weet niet..ben ook pas thuis. En jij gaat ook naar huis en je praat met Saloua en zeg dat je er voor een tijdje tussen uit gaat om na te denken.
Ik: oke saida, ik volg voor het eerst in me leven je advies op
Saida: jallah ga!!

ik ging naar huis en zag dat Saloua haar spullen aan het inpakken was. Ik liep naar haar toe en pakte haar bij handen vast.

Ik: saloua..luister eens naar mij
Saloua: wat is er met jou..wat heb je ineens
Ik: Ik ga voor een paar weken naar marokko..even er tussen uit. Ik moet nadenken..
Saloua: lieverd, waarom? gaat het slecht met je zaken
Ik: ik heb de laatste tijd gewoon te veel zitten stressen
Saloua: hmmm okeyyy niks van gemerkt maargoed
Ik: ik ga voor 3 of 4 weken..mischien later..ik moet nadenken..het gaat ook niet goed tussen ons..we hadden het vandaag nog over een scheiding..maar dat kan worden voorkomen..daarom ga ik ook weg..om na te denken..goed na te denken
Saloua: en ik dan?? Ik ga mee!! ik ga ook naar marokko! Mischien moeten we er samen tussen uit??
Ik: jij kan gaan..maar niet met mij...
Saloua: ik ga ook..ik wil ook even weg! ik ga wel naar mijn oma, en ik moet naar het graf van mijn moeder..heb er behoefte aan..
Ik: en Nabila dan, die heeft school
Saloua: die gaat naar je moeder als je wilt...
Ik: uhmmm oke ik zal het haar vragen

Van klasgenoten die elkaar niet mochten tot echtgenoten.   (Voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu