10 maanden later:
Samir:
Inmiddels is Saloua bevallen van een kleine meid. Ik voelde me zo trots die dag. Saloua wilde haar perse naar haar moeder vernoemen: Nabila. Als ik die naam hoor moet ik aan mijn eerste echt liefde denken..Saloua was met een vriendin weg en ik moest een dagje op mijn dochtertje passen. Ik tilde haar op en keek haar aan. Ze lachte naar me. Ohh dochter van me..jou naam doet me denken aan me grote liefde..waarom heeft je moeder je zo genoemd? ik snap het wel..je bent naar je oma vernoemd..en dat kon ik haar niet afnemen..je mama weet niet hoe moeilijk het voor me is om telkens je naam te moeten horen....ooh myn kind..ik hou niet zoveel van je moeder als dat ik van mijn grote liefde hou..ik hoop dat je nooit in mijn situatie zal terecht komen.
Myn dochtertje keek me aan, en het leek alsof ze wist hoe ik me voelde. Ik deed een jurkje voor dr aan..ze zag er echt schattig uit..en ze is nog maar net 1 maand oud. Ik smeerde babyolie op dr gezicht en deed haar in de maxicosie. Mijn moeder heeft haar al een tijdje niet gezien dus ging ik maar even langs. Bij mijn ouders aangekomen belde ik aan. Ik hoorde mijn zusje nog roepen: Aaaah de kleine is er!! Ze deed de deur open en pakte gelijk de maxicosie van me.
Ik: pardon?? groeten we niet meer?
Saida: haha jou heb ik niet gemist hoor..jallah kom binnen
Ik: okeyyyy..salaaam mama, salaam ba
Vader: salaam mijn zoon, kom verder
Moeder: salaam a weldi..dat is lang geleden, waar is Saloua?
Ik: die is weg met vriendinnen
Vader: en dat vindt jij goed?
Ik: ja..ze zijn naar Antwerpen gegaan voor 1 dagje maar
Moeder: laat r ook maar s een dagje genieten..ze heeft genoeg thuis gezeten.
Ik: ja idd.
Moeder: wat heb ik de kleine gemist zeg..en ze is al wat groter geworden
Ik: gaat snel he
Broer: Hoe voel je je nu..nu je vader bent geworden
Ik: het is het mooiste wat er is..
Broer: he he je hebt t nu door..je weet nu wat ik voel
Ik: hahahha ewa gaan wij nog wat drinken wella
Broer: jallah zied..
Vader: ik ga met jullie mee
Ik: kom dan
Broer: pap?? jij met ons mee??
Vader: ja ik wil ook wat gaan doen met mijn zoons.heb ik lang niet gedaan
Broer: zo zo..jallah kom..we nemen mijn auto
Vader: is goed mijn zoons..Nabila:
De afgelopen paar maanden waren erg zwaar voor mij...ik had namelijk niet 1 maar 2 kinderen in mijn buik! Daardoor werd ik ook sneller moe. Maar hmdl ben ik er nu vanaf, want ben 2 weken geleden bevallen van 2 gezonde kinderen. Een jongen en een meisje. we hebben ze Damian en Dalila genoemd. Binnenkort gaan we een babyfeest houden. Myn schoonfamilie wil het echt groot houden omdat het hun 1e 2 kleinkinderen zijn, maar ik heb liever een klein feestje omdat ik me nog niet helemaal goed voel. De eerste week kreeg ik hulp van een kraamzorg, die bleef maar een week en daarna kreeg ik hulp van mijn schoonmoeder&moeder. Mijn zusje komt na schooltijd gelijk langs, want ze is zo dol op de kleintjes. Morgen middag gaan we samen met de 2 even wandelen. Ik wil er ook eventjes tussen uit gaan. De kleintjes hebben zoveel kleding gehad en ze groeien echt snel. Of ligt dat aan mij? Ik begin over een paar maanden weer met school, ik wil niet gaan werken. Ik ben van plan om samen met mijn zusje en nicht een HBO studie te gaan volgen. Mijn moeder&schoonmoeder willen zoo graag oppassen want ze willen ook dat ik weer naar school ga, werken kan altijd nog.