Önündeki saate bakan adam zamanın gelmesini bekliyordu.
Saate tekrar baktı ve vaktin gelmiş olduğunu gördü.
Ve o sırada koridorlardan duyulan bir silah sesiyle, adamın kafası kanlar içinde kalmıştı.
-Boom
Taehyung ve Seol-ah şu anda sinemalardı. Ve korku filmi izliyorlardı.
Bazı tarafları korkunç olmasada bazı yerleri fazla şiddet içeriyordu.
Adamın kafasını kesen katil elinde kalan kafayı koridorun rastgele bir yerine atmıştı.
Kız Taehyung'a iyice sokulurken ne yaptığının farkında olmadığı için rahat davransa bile birisi onun yüzüne vurduğunda utançtan kızaracaktı.
Taehyung'un koluna iyice yapışan kız, Taehyung'un kendisini dürtmesiyle koluna sarılmayı bıraktı.
Taehyung kare gülüşünü en güzel şekilde sunarken kız da az önceki yaptıklarını sindirmeye çalışıyorlardı.
Kız Taehyung'â açıklama yapma isteği duydu.
"Ben yani ben şey filmde adamı şey ettikleri için şey oldum o yüzden şey ettim yani şe--"
-Anladım şey etmişsin.
Diyerek kızın elini tutup oturdukları koltuktan kaldırdığında hızlı bir şekilde kendine doğru çekmesiyle göğüsleri birbirine çarpmış ve aradaki mesafe milimlerle derecelendirilecek kadar azalmış.
Bu romantik ve güzel anı bozan ise görevli olmuştu.
Görevli taehyung ve Seol-ah çiftini gördüğü anda boğazını temizlemiş ve uygunsuz bir yer olduğunu ima etmeye çalışmıştı.
Seol-ah ise hemen kapıdan koşarak çıkacakken taehyung onu kolundan tutmuş daha sonra ise kolundaki elini eline doğru indirmişti.
Seol-ah yapılan bu ani hareketlerden dolayı utansa bile kızarmamak için kendini zorlamış ve bunu başarmıştı.
Şimdilik.
Görevli gidince taehyung kızın elini tutup yürürken kendi kendine fısıldamıştı.
-Sonra devam ederiz kaldığımız yerden.
Kendi kendine fısıldamasına rağmen Taehyung'u duyan Seol-ah duymamazlıktan gelmiş, masum bir şekilde kendi kendine teori üretmişti.
*******
Seol Ah eliyle gösterdiği pamuk şekerinin yanına koşarak giderken arkasında kalan Taehyung kendi kendine şunu söylemişti.
-Ne kadar da masumsun. Tıpkı çocuk gibi.
Diyerek kendi kendine güldüğünde Seol-ah'ın pamuk şekeri kendi parasıyla alacağını görmüş ve hemen koşarak Seol-ah'ın yanına varmış ve parayı kendisi ödemişti.
"Yahh ben ödeyecektim."
- Ama ben ödedim.
"Ama--"
- Aması maması yok hadi gel.
Diyerek gösterdikleri banka oturduklarında Seol-ah pamuk şekeri ona doğru uzatmıştı.
Ve Taehyung'da eliyle koparmadan direk ısırdığında pamuk şekerin üstünde ki koyulaşan yeri kopararak Seol-ah'a vermiş.
Bir nevi öpüsmüş olarak nitelendirilen sahneyi Taehyung gerçekleştirmişti.
Kızın dudakları o kadar pembe ve güzel duruyormuş ki dayanamayan Taehyung kızı öpmüştü.
Tarihe geçen bu zaman diliminde ise kız yüzü kızarık olarak Taehyung'un yanında sokakta dolaşırken Taehyung ikide bir şu soruyu yönetiyormuş kıza.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thank You [KTH] | Tamamlandı |
FanfictionNeye sahip olduğumuz değil neyin keyfine varabildiğimizdir mutluluğu yaratan...