-Şu taraftan gidelim orada çok güzel tavuk yapan bir dükkan var.
+Hayır bu taraftan gidelim orada rameni çok güzel yapıyorlar.
-hayır bu taraftan gidip tavuk yicez.
+Hayır ramen yicez.
-tavuk
+ramen
-Tavuk
+Ramen
Kız onlara 'Ben açım' dercesine bakarken onlar tavuk mu ramen mi diye kavga ediyorlardı. Jungkook tavuk yemek isterken, taehyung ramen yemek istiyordu.
-tavuk
+Ramen
"Yeter yaa açım ben. Kavga etmeye devam edecekseniz ben gidiyorum."
Diyerek taehyung ve jungkook ikilisinin yanından uzaklaşarak sokak satıcısı bulmaya gitti. O sırada taekook ikilisi ise;
-bak gördün mü işte tavuk yiyecektik Seol-ah da gitmeyecekti gıcık herif.
+sensin o gıcık herif. Bana diyene bak yaa.
Seol-ah'ın peşinden koşmaya başladılar. O sırada Seol-ah ise bulduğu bir sokak satıcısının yanında yemek yemek ile meşguldü. Ve bir yandan da düşünüyordu.
'Acaba jungkook'u affetsem mi? Eğer affedersem eskisi gibi olur muyuz? Ama yine aynı şeyler yaşanırsa. Ahh kafam çok karışık.'-Ahh Seol-ah neredesin biz de seni arıyorduk.
"Borodoyom işto(buradayım işte)"
Diyerek ağzına kattığı yemeği yemekle meşguldü.
Kız bir ondan bir bundan yerken diğerleri konuşuyor hatta konuşmak da denmez aralarında -yine- kavga ediyorlardı.
********
"hadi şunu alın bana"
diyen kız oyuncak makinesinin içindeki kırmızı kalbin üzerinde seni seviyorum yazan bir ayıcığı gösterdi. Jungkook 'onu almakta ne var ki' gibisinden bakışlarını yollarken aynı bakışları taehyung da atıyordu.
-ben alırım çekil şurdan kıl kuyruk.
derken önünde ki taehyung'u ittirerek makinenin hemen önüne geçip parayı attı makineye ve kolu ayıcığı almak için hareket ettirmeye başladı.
1.deneyim/başarısız.
İkinci kez denemek içi makinenin başına taehyung geçti.Ve sonuç,
Başarısız.
Yapamadıkları için sıra sıra yer değiştirirken kız bu olaydan sıkılmıştı. Ve onları iterek makinenin önüne geçmiş parayı atıp kolunu hareket ettirmeye başladığında ilk deneyimde başarılı olmuştu.
'Galiba şanslıydım.' diye düşündüğünde diğerlerine havalı olarak adlandırdığı bakışlarını attı. Ve elinde duran ayıcığıyla birlikte önden önden yürürken arkada kalıp Seol-ah'a şaşkın bakışlar atan ikiliye dönüp
"Sabaha kadar orada durmanızı bekleyemem" dedi ve yürümeye başladı.
*******
Otele gelmişlerdi taehyung ve jungkook kendi odalarına yönelirken Seol-ah da bahçeye çıkmaya karar vermişti.
Bahçedeki masalardan birine oturduğunda gelen bildirim sesiyle ortamdaki sessizlik bozulmuştu.
>Bugün yemeğe gidemedik yarın bir şekilde telafi edelim kuzen.<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thank You [KTH] | Tamamlandı |
Hayran KurguNeye sahip olduğumuz değil neyin keyfine varabildiğimizdir mutluluğu yaratan...