🃏16🃏

78 5 7
                                    

Pazar gününün keyfini çıkarmak isteyen Seol-ah otelin arka tarafındaki havuza gitmeyi istemişti.

Ancak şirket ile ilgili çıkan bir kaç aksilik yüzünden rotasına değiştirerek geldiği şirkete adım atarak içeri girdi.

Son kez üstünü düzelterek odasına girdi ve masasının önündeki koltuklara oturan arkası dönük olan adama selam verdi.

Çantasını koyarak koltuğa oturduğunda adam kafasını kaldırarak konuştu.

Kafasını kaldırmasıyla karşısında Mark'ı gören kızın eli ayağına girdi.

Mark da konuşacağı sırada kızı görmesiyle gözleri şaşkınlıkla büyürken ağzı da aynı oranla açılarak doğru orantı oluşturmuştu.

Yine aynı olanlar gözünün önüne gelirken sakin olmaya çalışan kız geçmişi herkesin önüne sermeyi oldukça kolaylaştırıyordu.

"Yapma diyorum sana Mark, bana dokunma."

Diye çırpınan kız Mark'ın bir anda evine gelip kimsenin olmamasından faydalanarak, içkili bir şekilde kızı soymaya çalışıyordu.

Kız ise her defasında üzerini kapatıyor ve hiç kimseye yalvarmadığı kadar Mark'a yalvarıyordu.

Bir anda eve jungkook'un gelmesiyle son bulan an, jungkook'un Mark'a güzel bir yumruğu geçirmesine sebep olmuştu.

O gün çok kötü bir gündü ve çok kötü bir gün olarak geçmişti tam da günümüzdeki gibi.

Kızın aklına dolan anılar ve kulağına kimin fisıldadığını bilmediği sözler ellerini kulağına kapatarak dizlerini kendisine çekmesine sebep oluyordu.

Kulağına tekrar tekrar aynı sesler geliyordu.

'Dokunma bana, yapma diyorum sana'

Kız dayanamayarak 'yeter' diye bağırıp kalktığında gördüğü her şeyin bir rüya olması onu biraz da olsa sevindiriyordu.

Mark ölmüştü zaten. Nasıl onu bu kadar korkutabilir ki, değil mi?

*******

Anı gelen cesaretle kıza çıkma teklifi etmek isteyen taehyung üzerini güzel bir şekilde giyinmiş ve şu anda da kızın odasının önünde kızın giyinmesini bekliyordu,

Kıza güzel giyin diyen taehyung kız çıktığında şokla ona bakmıştı çünkü gerçekten de güzel giyinmişti(medya) ve o giydiği file çorap da onu aldırmaya yeten yöntemlerden biriydi.

Taehyung kolunu kızın girmesi için kiss doğru uzattı vermiş da koluna girdiğinde bulundukları kattan çıkmak için yeltendiler.

Kızın aklı jungkook'taydı ve karşı kapıdan da jungkook'un çıkması ile merakı son bulmuştu.

Kız jungkook'a gülümseyip merhaba diyecekken hemen arkasından çıkan kız da sinirlerini tepesine uçurmuştu.

-Gidebiliriz artık çikolatam
diyip jungkook'un koluna giren kız ise jungkook'un Seol-ah'a ve yanındaki Teahyung'a baktığını gördü.

Kendini duymasını isteyen jungkook'un yanındaki kız konuştu.

-Çikolatam.

+Ne var
diyen jungkook ise Seol-ah'tan bakışlarını kaçırdı.

Taehyung ise kızı sadece sürüklemekle yetindi.

Seol-ah'ın aklı hala oteldeki jungkook ve yanındaki çikolatadaydı.

Bunları unutmak için taehyung'un kolunu bilmeden sıkarken kıskançlığını dizginlemeye çalışıyordu Seol-ah.

*******

-Seni sevdiğimi söylemeye kelimeler yetmez, cümleler kifayetsiz kalır. Zamanla nasıl değişiyor insan bilmiyorum. Ama seni görünce her zaman değişiyorum ben hiç bir zaman senin yanında benmiş gibi davranamıyorum. Hangi resmime baksam senin yanındayken ben olamıyorum. Senin yanındayken kendime bu güler yüzlü adam ben değilim diyorum ama hep ben çıkıyorum. Seni seviyorum Seol-ah benimle çıkar mısın? Bu adamın yüzünü  her dakika güldürebilir mısın? Sana ihtiyacım var. Lütfen evet de.

Utançtan başını eğerek konuşan taehyung'un ardından kız taehyung'un kafasını çevirip yüzüne yaklaştığında cevabının evet olduğunu belirtmek için  dudaklarından öpüp geri çekilmişti.

Evet jungkook'u da seviyor olabilirdi ancak onun bir sevgilisi, çikolatası vardı. Ve ondan vazgeçmeliydi jungkook'u unutturacak tek şey ise taehyung'du ve onu sevmeyi deneyecekti.

-Bölüm Sonu-

Nasıldı????

Bölüm çok kısa biliyorum ancak bundan sonraki son 4 bölüm de böyle olacak 20. Bölümde final yapacağım.

Neyse sizleri seviyorum bye bye ponçikellalarım.~~~~~~~~~~






Thank You [KTH] | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin