Pobudka

787 32 2
                                    

Nie panowałam nad tym co robiłam, ale wszystko co czułam było kilka razy mocniejsze. Czułam podniecenie, szczęście i czyjesz dłonie na moim ciele. Było mi niesamowicie przyjemnie i rozkosznie. Dziewczyna która mnie tu zaciągnęła sprawiała mi ogromną przyjemność. Jej dłonie poruszały się we mnie bardzo szybko, a do mnie zaczynało dopiero docierać co ja właściwie tam robię. Znowu urywane sceny, rzygi, przewróciłam się, mocny ból i taxi.

Obudziłam się obolała i czułam że mój własny oddech mnie denerwował nie mówiąc o muzyce sąsiadów. Byłam w moim łóżku (w moim nowym domku). Głowa mi pekała, wstałam z podłogi i poszłam do łazienki. Spojrzałam w lustro i zobaczyłam jakiegoś schlanego menela w odbiciu. Miałam całą twarz w czyjejś szmince (szyję też i inne części ciała), moje włosy były jakieś lepkie i całe potargane. Ubrania były częściowo zarzygane i niesamowicie jebały, co również niesamowite - dopiero teraz to zauważyłam, miałam podarte spodnie i byłam w jakimś piasku albo ziemi.

- Nigdy więcej.
Powiedziałam sama do siebie. Zrzuciłam brudne ubrania z obrzydzeniem i weszłam pod prysznic. Chciałam wziąć długi prysznic ale moja głowa a raczej jej napierdalanie mi nie pozwoliło. Wyszłam szysta po krótkich 6min i rzuciłam się na łóżko, sięgnęłam po telefon i miałam 20 nieodebranych telefonów od Toni. Chwilę sobie przypomniałam kto to jest i napisałam jej "wszystko ok, zadzwonię później, przepraszam :*", zaraz potem zasnęłam.

/////
Jeżeli ktoś chce to może zgadnąć dlaczego tytuł tej książki to "Świat jest płaski". Ten kto zgadnie będzie mógł zadecydować a dalszej fabule albo co będzie chciał. Wiem że nie czyta mnie dużo osób ale możecie spróbować.

Świat Jest Płaski // 💖Choni💖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz