Part eight.

117 13 5
                                    

p.o.v. Jeremy

De auto rijdt weer ergens naartoe. Waarheen? Geen flauw idee. Die man zei dat hij ons naar iemand anders zou brengen. Betekent dat dat we nu naar een plek worden gebracht waar we gaan zien waarvoor ze ons nodig hebben? Ik ben bang van wel. Angst is een van de weinige emoties die ik nu voel. Ik ben bang voor wat komen gaat. Er moet iets gaan gebeuren wat wij niet leuk gaan vinden, want anders hadden ze het ons wel gevraagd. Ze zijn iets met ons van plan. Binnenkort weten we ook wat.

p.o.v. Isis

Ik zit al ruim een uur in deze auto. De auto begint langzamer te rijden. Dat is dus denk ik een slecht teken. Ik wil ook niet weten hoelang die andere jongens hierin zitten. Ik word van dit ene uur al helemaal gek van de angst en spanning. We rijden door een bos heen. Ik heb geen idee waar we zijn. We rijden een garage in van een gebouw hier middenin het bos. Wanneer de auto stilstaat en de deuren opengaan, zie ik een man staan met 3 spuiten. Hij kijkt ons gestoord aan. Ik zie hoe hij bij de jongens de spuit gebruikt. Dan loopt hij naar mij toe. De rillingen lopen over mijn hele lijf heen. Ik zie in de hoek van mijn ogen hoe de jongens wegvallen en mee worden genomen. Opeens beginnen mijn oogleden ook zwaarder te worden. Ik moet blijven volhouden en me niet aan de stoffen in mijn lichaam overgeven. Ik probeer zo lang mogelijk mijn oogleden open te houden. I tried, maar de stoffen zijn te overheersend. Ik val in slaap. Just like the boys.

Lost in a Game: The squad {discontinued}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu