SELAM SEVGİLİ OKUYUCUM UMARIM YAZDIKLARIM TAM DA SENİ ANLATIR . UMARIM YENİ BÖLÜMÜN GELMESİNİ 4 GÖZLE BEKLERSİN OKUDUĞUN İÇİN BİLE TEŞEKKÜRLER :* (MULTİMEDİA DA OĞUZ VAR - Cameron Dallas Aşktır-)
Sabahları annemin sesiyle uyanmayı seviyorum.Ama okul için uyandırıyosa eğer bu kesinlikle sineye çekilemez çekilmemeli.Ama elden ne gelir.
Berbet bir güne 508 e yetişebilmek ve yolun devamında uyuklamak için uyanıyorum. Her zamanki gibi saçlarımı toparlayıp (tabi ki de annemin '' saçların her yere düşüyo bıktım artık kazıt da kurtulalım '' yakınmasından sonra) üstümü giyindim gerçekten bana siyah ve mavi çok yakışıyo kahretsin yine çok mütevaziyim .
Normalde okulun kıyafeti var ama okulu takan kim yaa .. O kıyafetle daha fazla çirkin olamam çirkinliğinde bir onuru var demi ama.
Daha sonra kahvaltımı yapıp evden çıktım ve kendimi it gibi dizilen insanların olduğu durağa attım. Az sonra bende onlara katılacaktım. Durakta yakışıklı bebelaclar var mı diye baktım . Yok ya bende şans mı var . Hani çirkin şansı diye bişey vardı he atayizler söz sizde.
Okula geldim ,geldim okula , okula gelmek , okul gel hiç bir söyleniş üzüntümü azatmıyo :( Nedense pazartesileri hiç sevmem -lafa bak kim seviyo ki seviyosa da ya yanlışlıkla olmuştur ya da okulda sevgilisi vardır- hele ki ilk ders ustura neconunsa . Okulun 2. haftası da ders yapılmaz hocam günahtır desek de malesef işe yaramadı. Konu yine dağlar , taşlar. Taş deyince yine aklıma geldi pezevenk. Oğuz namıdiğer mermer biz Yaseminle mermer diyoruz çünkü o gerçekten de taş. O ne tatlılıktır yaa mübarek annesi hamileyken gece gündüz okunmuş pirinç yemiş.
Allah'ın izniyle bu derside neco bizi pencereden atmadan atlattık.Vee tenefüs...
Derain bitmesinin verdiği gazla kendimi koridora attım. Üzerime doğru gelen bufala (kız) sürüsünden onun buralarda olduğunu hemen anladım. Çünkü iyi bir erkek zevki olan her kızın dikkatini çekerdi.Sonrasında...
AMAN ALLAH ' IM BANA BAKIYOMUŞ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ÇOCUK BANA BAKMAZ
RomanceBen ne yapacağım diye düşünürken Yasemin'in bi fikriyle hayatımın böyle yaşanmaya değer olmaya başlıyacağını tahmin edemezdim.O fikir ne mi?... Eğer birini elde etmek istiyorsan onunla arkadaş olmalısın onunla arkadaş olmak içinse en yakın arkadaşı...