yorumları bekliyorum.
MELİS
Eve gittim hala mal gibi sırıtıyorum. Oğlan ne tatlı bişeydi ya öyle. Biraz samimi olduk galiba :D Olucaz.
Neyse Melis kendine gel. Gittim. Biraz Aşk-ı Memnu izledim.
Aşk-ı Memnu yu izlerken Yasemin aradı.Tabi finali izlediğim için ben salya sümük.
''Alo kanka naber napıyosun?''
''Kankaağğğğğ Bihter sırf Behlül le Nihal in evlendiğini görmemek için intihar ediyo yağğ..Ben hala piçin tekinin peşinden koşuyorum.Yaa yemişim böyle olayı be..Oyanmıyorum ben .''
''Sanane lan Bihterden Behlülden. Kapat o televizyonu gelirsem kötü olur.''
''Bana bağırma şu an duygusal ve psikolojik olarak çöküntüdeyim.''
''Allah seni bildiği gibi yapsın .Uğraşamam senle Kapat telefonu.''
''Siktir lan.'' İnşallah son dediğimi duymamıştır.
Televizyonun başından kalkıp odama gittim.Bilgisayardan facede dolandım.Bide ne göreyim .Yiğit konum belirtmiş şu an Kızılay AVM de.
Hemen kalktım kot pantolon , deri bot , üzerine baskılı siyah tişört ve deri ceket giydim.Saçları kafif kabartıp cıktım evden.Yol biraz uzun sürdü ama yakalama umuduyla koşar adım avm ye girdim.Hızlı hızlı yürürken etrafıma göz gezdiriyordum.
Veeeee sonunda ta daa.Orda.Tek başına koltukta oturuyodu.Kafamı kaldırınca sinema bölümünün önünde durduğumu farkettim.Hadi kızım yapabilirsin, heyecan yok, derin nefes 1,2,3,4,5,6,7,...... eğer yapmazsan ilerde pişman olacaksın bu sözü söylediysem kesin yaparım .Bi cesaretle gidip yanına oturdum.Döndü baktı.Sonra hiçbir şey demeden telefonuyla ilgilenmeye başladı.Biraz sonra dayanamayıp
''Naber'' dedim.
''İyi''
''Bende iyiyim biliyomusun'' dedim imalı imalı
''Sormadım ki.'' İtiraf ediyorum beni baya bozdu gözlerimin dolmaması için ellerimi sıktım tırnaklarımın derime yaptığı baskıdan canım acıyodu ama kendime hakim olabildim.
''Neyse filme mi geldin.''
''Sence?'' Kalbimdeki bişey tüm vücuduma baskı yapıyo gibi hissettim ama dayanmalıyım.
''Hangi film.''
''Neden soruyosun ki az sonra öğrenirsin zaten.'' Noldu buna yaa daha geçen gün normal davranıyodu bu.
''Ne ima ettiğini açık açık söylesene.''
''Benim bişey ima etttiğim yokç Sen söyledin demek ki bişeyler var.'' Sustum. Ne diyebilirdim ki farkına varmadan kendimi ele vermiştim.Ufff! Aradan 3 dk 32 salise geçti.Bu sürede az önce olanları düşündüm çok kırılmıştım gözlerim yanıyodu elimle oynamaya başladım artık dayanamazdım bu kadarını zor kaldırırım diye düşüp kalktım eve gidecektim ki tam ayağa kalktım o da kalktı
''Hadi filme girelim.İstemezsen gelme.'' Dedi Sonr düşündüm yapmalıyım hiçbir şey dmeden peşine takıldım.Bana da bilet aldı sonra sinema salonunua girdik.Beni o kadar bozmuştu ki filmin adına bile bakmamıştım sinirden.
Film başladı.Gözlerimizi ekrana kilitledik.Ben hariç herkes.Çünkü film köpekbalıklarıyla ilgiliydi.Yani hep cıbıl cıbıl gezen kızlarla doşuydu.Yiğit gözünü dikerek bakarken ben ayaklarıma , sağa ,sola bakıp durdum.Tabi her korktuğumda koala gibi Yiğit in koluna yapışmayı da ihmal etmedim.Filmden çıktıktan sonra hiçbir şey demeden duraklara kadar yürüdük. Ben ondan önce bindim otobüse.O farklı otobüsle gidecekmiş.O kadar tuhaftı ki gerçekten harika bi cildi vardı.Korkup ona sarıldığımda farketmiştim. Ona yakın olmak çok tuhaf tı hiçbir erkekle bu kadar yakın olmamıştım bi erkeğin varlığını tam olarak hissetmek meğer o kadar farklı o kadar mükemmelmiş ki hem de bu kadar az da bile bunu hissettim. Ahh ne diyorum ben.
Camdan yola bakarak koca bi saati geçirdim.Eve gittiğimde Yasemin'e bile olanları anlatmak içimden gelmiyordu.
İşte bu gerçekten tuhaftı.Ya da ben tuhafım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ÇOCUK BANA BAKMAZ
RomanceBen ne yapacağım diye düşünürken Yasemin'in bi fikriyle hayatımın böyle yaşanmaya değer olmaya başlıyacağını tahmin edemezdim.O fikir ne mi?... Eğer birini elde etmek istiyorsan onunla arkadaş olmalısın onunla arkadaş olmak içinse en yakın arkadaşı...