VOTE VE YORUMLARI BEKLİYORUMM :D Lütfen yorum yapın :D
MELİS
Uyandım.Etrafa boş boş bakışlar attım.Odanın içi hafif karanlıktı.Ya hava kapalıydı ya da saat akşam üzeriydi, saate baktım ve ikinci tahminimin doğru olduğu kanaatine vardım.Yataktan çıkıp etrafı dolandım Annem,babam her zamanki gibi yoklardı.Kendime sıcacık bi çay yaptım ve içi çay dolu kupamla televizyon karşısına geçtim.Televizyonda Gumball diye bi çizgi dizi vardı.Tv ekranına bakıyodum ama ruhum bedenim hariç başka her yerdeydi sanki .
Gözlerimi diktiğim noktada takılı kaldım.İçim bomboştu.Hiçbirşey düşünmüyodum.Bilincimi yitirmiş gibiydim.En sonunda kendime geldiğimde uzun zamandır elimde tuttuğum kupanın buz gibi olduğunu fark ettim.
Artık kendime gelmeliydim.Son ses müzik açtım.Flo Rida G.D.F.R. çalmaya başlayınca hafif rve ritmik hareketlerle odamı,salonu,mutfağı kısaca evi temizlemeye başladım.Bazen temizlik bile insanın aklını o kadar dağıtıyordu ki...Ben ter içinde kaldığımda kafamı kaldırıp etrafa baktım.Bütün iş bitmişti.Hava kararmıştı ve ben deli gibi üç kere sildiğim mutfak halısındakş çıkmayan nar lekesini çıkarmaya çalışıyodum.En sonunda olduğum yerde sabunlar içinde ağlamaya başladım.Neden ağladığımı bilmiyodum.Ama ağladıkça içimdeki sıkıntının dağılıp kaybolacağını bildiğimden devam ettim .Sanırım buna gerçekten ihtiyaarcım vardı.
Ne kadar mutfak halıısının üzerinde zaman geçirdiğimi bilmiyorum.Ama ayağa kalktığımda başım zonkluyodu.Duşa girecektim ama değişik korkularım yüzünden vazgeçtim ve annemi beklemeye başladım.Telefonu elime aldığımda kimsenin beni arayıp sormadığını öğrendiğim için kendime kocaman tebriklerimi yolladım.Biraz Minion Rush oynadım.Sonra sıkılıp anneme mesaj çektim.
''Bak Zeynep saat kaç oldu.Nerde kaldın?Niye bugün hiç arayıp sormadın beni?Unuttun mu?Unut tabi ben kimim ki:''
''Kızım bak kızım diyoum benim asabımı bozma.Yoksa sen yine depresyona mı girdin?''
''Bilmiyorum.Bugün bütün evi temizledim.''
''Eyvah!Ben 10 dk ya geliyorum.Gelince konuşuruz.''
Tam 15 dk sonra (Telefon saatine bakarak bekledim.) annem geldi.Elinde 4 poşet vardı.Ve hepsinin içi abur cubur doluydu.Sanırım bugün annemle sınırları zorlayacaktık.
xxxxxGecenin sonarına doğru anneminde benimde göbeklerimiz kocaman olmuştu ve mal mal gülüyoduk.Babam işten dönünce annemle benim halimi gördü ve odamı erk etti..Gidiş o gidiş...
''Anne biz niye kendi kendimize gülüüyoruz.Kafayı mı yedik acaba?''
''Sanırım baharatlı doritosla bitter çikolatayı yiyip üzerine ice tea yi içmemeliydik.Fazla geldi galiba.''Sonra da resmen kişnemeye başladık.
Sonra annem babamla nasıl tanıştığını anlattı.Babam bahçede yürürken annemi görmüş ve ona bakıcam diye ayağı takılmış tam annemşn ayak ucuna düşmüş annem de o gün dizlerinde bi elbise giymiş ve bankta oturuyomuş annem babamı farkedince onu bacaklarına bakmaya çalışan bi sapık sanmış ve yanındaki kocaman resim çantasına resmen adamın kafasında parçalamış.Babam ayağa kalkıp annemi hareket edemesin diye kollarından sıkıca tutmuş ve yaklaşmış.Annem bi an onu öpeceğini sanmış ve babam da onu öylece kaldırımın ortasında bırakmış.Sırıtarak çekip yanından gitmiş Annemle babam o anda birbirlerine aşık olmuşlar.
Annem anlattıkça onun aşkını görebiliyodum gözlerinde .Çünkü hala aşkla parlıyorlardı.
Ben hala korkuyodum aslında.Ya beni böyle deli gibi sevip sarmalayacak kişi çoktan öldüyse?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ÇOCUK BANA BAKMAZ
RomanceBen ne yapacağım diye düşünürken Yasemin'in bi fikriyle hayatımın böyle yaşanmaya değer olmaya başlıyacağını tahmin edemezdim.O fikir ne mi?... Eğer birini elde etmek istiyorsan onunla arkadaş olmalısın onunla arkadaş olmak içinse en yakın arkadaşı...