ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM OLAYLAR İYİCE GELİŞMEYE BAŞLIYCAK ARTIK. HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER...
MELİS
''Lan sus artık gebertcen beni..Kapat şunu''
''Ya ama çok komik.''
''Kapat dedim millet bize bakıyo.''
Aslı yla iki saattir vine izliyoruz ve manyak derecede keyifliyim.Bilin bakalım neredeyim?
Yiğit in sınıfının tam karşısındayım.Yiğitle Oğuz u aynı anda kesmeye çalışıyorum.Tabi Oğuz un arada baktığını fark ediyorum ama Yiğit ben geldiğimden beri süreklü benim göremeyeceğim yerlere gidiyo.Mal mıdır nedir ya.
Zil çalınca çaresiz sınıfa çıktık.Valla öbür tenefüslerde inmedim.Çünkü inecek yerlerim ağrıyo.Bide bu Oğuz un yüzünden çektiğim şeylere bak.Yazık bana Bide gözüme soka soka çevremde dolanıyolar.Onları gördüğümde vücudumu ele geçiren kıskançlık duygusuna engel olamıyorum.
''Daha bitmedi mi?Benimle ilgilen biraz''
''Ya topu topu 15 sayfam kaldı kanka.Beni rahat nırak son 10 sayfada ağlamayı planlıyorum.''
''Ne kitapmış ne zamandır okuyosun ?''
''Son 13 saattir.Gece uyumadım hiç.''
Sevgili arkadaşımın bu laflarına bakınca yuh diyorum artık.Vay anasını be sonra bende okuyum bari.
''Ya da yok ya son sayfaları evde okuyum ben.Şimdi burda ağlarsam alay konusu olurum.Sende bir şey var.Karşımda kıvranmandan belli.Noldu?''
''Sende biliyosun 2 senedir Oğuz'a resmen aşığım.Adına şiirler yazdım,annemin telefonundan işlettim,sürekli kestim,onun için saçma sapan şeyler yaptım.Ama ne biliyim be sanki ondan uzaklaşıyo gibiyim. Eskisi kadar dikkatimi çekmiyor.Ama hala eskisi gibi kıskanma ve heycanlanma gibi duygular kendini gösteriyor.Söyle doktor yaşayacak mıyım?''
''Sevgili Melis sende öyle güçlü bir mutasyon var ki, sen beni bile gömersin.Devamına gelince...Sana burdan bi korum 2.80 uzanırsın.Gerizekalı mısın?Kendi duygularından emin değil miisn lan.Her şeyden önce neden böyle hissettiğini bulmak için senin duygularını değiştiren faktörü bulmalısın ki bence sen Yİğit'ten hoşlanmaya başladın.''
Kaşlarını kaldırmış bana bakıyodu. Ki ben bu hareketin anlamını çok iyi biliyordum.Bu eğer aksini söylersen ağzından,burnundan kan gelinceye kadar ama öldürmeden döverinm bakışıydı.
Yutkundum.Gerçekten haklıydı.Birazcık hoşlanmaya başlamıştım.Oldukça farklı ve karizmatik geliyordu.
''Evet.'' Diyebildim sadece.
Bana uzun uzun baktı.Ne düşündüğünü o kadar merak ettim ki.Ama hiçbir şey söylemedi.Kitabını okumaya devam etti.Bende bir şey demedim.Zaten son konuşmamaızdan sonra pek bişey konuşmadık.Okul bitiminde o servisine gitti bende otobüs durağıma gittim.Kullaklıkla son ses Fall Out Boy - My songs know what you did in the dark çalıyodu.Şarkı ne anlama geliyo bilmiyodum ama hoşuma giden bir şeyler vardı.Sanırım adamın bağırmasıydı.Tam benlikti.Sonrasında gelen Jessie J- Masterpiece ile olay tamamlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ÇOCUK BANA BAKMAZ
RomanceBen ne yapacağım diye düşünürken Yasemin'in bi fikriyle hayatımın böyle yaşanmaya değer olmaya başlıyacağını tahmin edemezdim.O fikir ne mi?... Eğer birini elde etmek istiyorsan onunla arkadaş olmalısın onunla arkadaş olmak içinse en yakın arkadaşı...