Multimedyada Selin var.Marloes Horst
Selin in bana söylediklerinden soonra kan beynime sıçramış gibi hissettim.o anda ne hoca ne ders hiçbiri umrumda değildi. O kim olabiliyodu da benim olanla ileri geri konuşabiliyodu.Hemen sıramdan fırladığım gibi kendimi sınıftan dışarı attım.Hoca arkamdan bağrıyodu ama sikimde bile değildi.Şu an aklımda olan tek şet Fatih i bayıltana kadar dövüp öfkemi ondan cıkarmaktı.Aradım aradım yok.Sanki yer yarıldı da içine girdi.Aslında Sellin benim için o kadar değerli değil.Herkese kuyruk sallayan ulu orta erkeklerle cilveleşen sürtüğün tekiydi.Bazı nedenlerden dolayı ona katlanıyodum.Kısacası bu da oynadığım bi roldü.
Fatih e gelinnce aslında iyi oldu kaç gündür gözüme batıyodu.Okulun bahçesinde turluyodum köşeyi dönünce onu sigara içer halde buldum önce baeni görünce duraksadı sonra bişey yokmuş gibi içmeye devam etti.Tam karşısına dikildim
'' La ben sana bi daha benimle alakalı konuştuğunu duyarsam , görürsem bütün sülaleni sikerim demedim mi? Nerden geldi bu özgüven?''
'' Sen hala konuş dur. Biliyorum Oğuz.Geçmişini , Selini...Çoğu şeyi biliyorum.Artıj göz zevkimi bozmaya başladın.Hadi .Yaylan.''
Kan beynime sıçradı sanki kalbim beynimde atıyodu.Avuçlarım terlemeye başlıyodu.Kollarımdaki damarların belirginleştiğini tahmin edebiliyorum.Yine sinir krizlerimden birine girmek üzereydim.Eğer girersem kendimi kaybeder, bu ibneyi burada öldürebilirdim.Sakin..Sakn..
''Madem öğrendin ne istiyorsun piç .''
''Sence?Tabikide benim olanı Selini istiyorum.Duydun mu?Onu benden nasıl aldıysan öyle de geri ver .Obenim''
''Bu olmaz işte.İste saba başka kızları ayarlayım.Ama Selin olmaz.''
''Hayır Oğuz.Hayır.Bana onu getireceksin.Duydun mı?''
En sonunda kendimi kaybettim.Ben sakinleşmeye çalıştıkça o buna engel oluyodu.En sonunda nasibini aldı.Onu duvara bütün gücümle ittirdim.Duvara çarptı.Ama hala ayaktaydı.Kafasını tuttum ve duvara çarptım.Acıyla inledi.Dizlerine vurup yere çökmesini sağladım.Sonra da kualğına doğru fısıldar gibi konuştum.
''Bak piç kurusu.Madem geçmişimi biliyosun o zman hastalığımdan da haberin var.Daha deminde gördüğün gibi sinirlenince kendimi kaybediyorum.Yani anlıyacağın beni kızdırma yoksa ooo piti piti yapmak zorunda kalırım.''
Üzülmüş gibi bakarak,''Kız kardeşinle senn aranda olan meseleye de beni karıştırma, biliyosun benden hoşlanıyo.''diyip arkamı dönerek yüürmeye başladım.Arkamdan küfür ediyodu.Hiç sinirlenmedim.Çünkü bi insan başka birinin arkasından hiçbir şey yapmayıp sadece küfür ediyosa bu onun çaresiz olduğunu gösterir.Sırıttım hiç kimse ona zarar veremezdi.Ben onu hep koruyacaktım.
Melis'in Ağzından
Sabah uyandığımda kendimi ölü gibi hissediyordum.Okula gidip kendimi sıraya atıp bütün gün uyumak istiyodum.Kalktım giyindimç.Saç,baş,çanta,ego kartım,telefonnn...Herşey tamamç Evden çıktım ve yaklaşık 53 dk sonra okula girdim.
Merdivenleri çıkarken kat arasında Oğuzla karşılaştım.Öylece durmuş sanki arkamdaki birine bakıyodu duygusuz gibi boş gözlerle.Merak edip arkamı dönmemle Selinin bana çarpıp dengemi bozması bir oldu.Yere kapaklanmak üzereyken Yasemin beni kollarımdan tutup doğrulttu.Bu ne ara gelmişti ya hiç görmedim.Bakışlarımı tekrar onlara çevirdiimde Selin yine kahkaha atarak konuşuyodu, Oğuzsa her zmanki gibi aynıydı.Sonra Yasemin e döndüm bana öyle bi baktı ki bişey demeden merdivenleri çıkıp sınıfa girdim.Sıramıza oturduk.
''Sana acıyorum varya.Kedinin ciğere baktığı gibi bakıyodun ya Melis.Kendine gel takıntı haline getirdin Yeter artık.Ölü gibiisn.''
''kusura bakma Yasemin. Bazıları gibi duygusuz , acımasız olamıyorum.''
''Ne yani bana laf mı çarptın şimdi.''
''Sen ne anladıysan.''
''Ben mantığımı kullanıyorum aptal.Senin gibi duygularımı birinci planda tutsaydım,gerçeklere gözlerimi kapayıp hayallerimde yaşasaydım senden farksız olurdum ben hayata bakmıyorum,görüyorum. senin yapmadığın şey .Böyle davrandığım için beni suçlayacak değilsin heralde.!''
Hemen kucak açıp sarıldım kankime.Beni her zmaan doğru yola iten o olurdu.Benden dahah mantıklı düşünür ,kararız anlaımda ne yapmam gerektiğini söyleyen arkadaşım,sırdaşım,dostumdu...Kısacası bendim.Benim ''gerçekçi ve mantıklı yanım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ÇOCUK BANA BAKMAZ
RomanceBen ne yapacağım diye düşünürken Yasemin'in bi fikriyle hayatımın böyle yaşanmaya değer olmaya başlıyacağını tahmin edemezdim.O fikir ne mi?... Eğer birini elde etmek istiyorsan onunla arkadaş olmalısın onunla arkadaş olmak içinse en yakın arkadaşı...