Merhabayın sevgili okuyucularımm :D Bayramınız kutlu olsun sizi tanımasam da seviyorum umarım tatiliniz çık çık güzel geçer...(Multide Melis var -Iga Wysocka-)
O ne güzel bakış öyle derken Yasemin her zamanki gibi sayılı olan en güzel anlarımdan birinin daha içine sıçtı batırdı.O güzel sıfatın yerini bizim gerizekalının mal gibi sırıtan yüzü aldı.Bide cırtlak ''Günaydın'' sesi. Bnde ''Günaydın'' diyince bana sarıldı. ''İlk ders nerdeydin yanım boştu kendimi 9 çocukla ortada kalan dul kadınlar gibi hissettim la '' deyince yüzündeki sırıtma cok cok cok tatlıydı ''Sende olmayınca bende aynen öyle hissediyorum biliyon mu?Değermini anla yani '' deyince kahkahalarla sınıfa girdik.Hemen yerimize geçtik ve daha yeni yaşadığım olay hakkında durum değerlendirmesi yaptık..O nu görünce bütün dünyam değişiveriyo,aşk böcüğü gibi oluyorum.Mutlu ,sevinçlli,heyecanlı...Ama o olmayınca mı ?Tam bir abazayım.
Bir sürü de kankam var ,geziyoz,tozuyoz,dağıtıyoz tabi mermer olmayınca .. Aslında ben cok duygusal bi insanım yaşadığım duygulardan çabuk etkilenirim bana göre her baslangıç acı bir son demektir.Sinirlenince gözümdeki biriken siniri , öfkeyi , korkuyu , mutsuzluğu atarım ben güçsüz görünsemde elerimi sıkıp ağlamamaya çalışmam derin derin nefes alırım ama yine de ağlarım.Çok utangacım hiçbir zaman gidip yakışıklı bulduğum bir erkekle arkadas ortamında bile konuşamıyorm utanıyorum ama ben öyle domates gibi kızarmıyorum cok şükür belki de tam utanamıyorum ama utandığımda hemen gülerim mesela kimse anlamaasın diyee anlamıyor olsunlar lüttfeennnn......
Bilemiyorum 1,5 senedir ondan hoşanıyorum.Aslında Yasemin 'sevdiğimi hatta aşık olduğumu ' söylüyo en yakın arkasım beni kendimden daha iyi mi tanıyo yani?
Salla Yasemini bu benim hikayem Ha dün mü?
Nolsun yaa!Baktı, tabi bu 1 saniye anca sürdü sonra kafayı başka yöne çevirdi. Napalım kader bu. Yapabileceğim bir şey yok sonuçta.Keşke farketseydiBakmak yerine görseydi.Amaan efkarlandım bak yine ..
Ben bu çocuğu cok seviyorum gerçekten ama onun için arabesk bile dinliyorum daha nasıl göstereyim aşkımı yaa.
Ya bu trafiği kim icat etmiş ya okula zamanında girebilecek miyim diye heyecan yapmaktan kalbim yoruldu.Sonunda atletik vücudumu da olayın içerisine katarak hedefime ulastım ve sonunda sınıfa giriş yapıyorum veee...
Hay amk . Yasemin nerde lan! Hemen aradım ( Bu aralar bedava dakkam varda vodafonee sağolsun :D ) ''Alo'' diye sesi duyduktan sonra yıkıldım tamam şimdiden anladım hasta gelmicek.Ki devamını da dinlediğimde doğru tahmin ettiğim için kendimi , beni yanıltmadığı için de arkadaşıma teşekkür ediyorum..
Nasıl geçicek bugün yaa!
Yaklaşık 4 tenefüstür sınıfta kös kös oturuyorum. Bi Allah'ın kulu da demiyo ki Melis gel de tenefüse çıkalım diye .Alçaklar.Yasemin bi tane lan şimdi daha iyi anladım. En sonunda zar zor Merveyi tenefüse çıkarttım. Ve herzamnki klişe sahnemiz...
Erkek karşıdan kıza doğru gelir bu sırada kıza dik dik bakmaktadır.Kız tam bişey diyeceğini sanıp yavaşlarken oğlan yanından transit geçer...
Orangutan işte bildiğin orangutan. Allah'tan Merve olayı bilmiyo.Hemen ayakkabı bağcığımı bağlayo gibi yaptım.Çakmadı.Temiz iş.
Günün sonu gelene kadar artık sıkıntıdan 9 doğurdum.Neyseki günün bitmesinin mutluluğuyla kendimi otobüs duraklarına attım.Mermer üstünde bordo kapüşon altında siyah pantalon ve beyaz siyah ayakkabılarıyla otostop çekiyo...Lan bu çocuk daha geçen gün okula Mercedesle gememiş miydi? Bence bu çocuk fakir görünümlü zengin olabilir.
Siz ne diyorunuz?Acaba onu kaçırsam,yemeğini suyunu versem kaç gün saklayabilirim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ÇOCUK BANA BAKMAZ
RomanceBen ne yapacağım diye düşünürken Yasemin'in bi fikriyle hayatımın böyle yaşanmaya değer olmaya başlıyacağını tahmin edemezdim.O fikir ne mi?... Eğer birini elde etmek istiyorsan onunla arkadaş olmalısın onunla arkadaş olmak içinse en yakın arkadaşı...