3.BÖLÜM

172 12 2
                                    

YENİ BÖLÜM 4 VOTE DEN SONRA GELECEK.

  Yine sabah.Uyanıyorum.Önce beni uyandırmak için kendini parçalayan anneme baktım.Allah Allah bu kadın bugün ne güzel olmuş yaa sonuçta her anne bir ''first lady'' ama uyandırırken bi anda bu güzellik kayboldu gözlerimde.

  Sonradan farkettim içimde bi sıkıntı var nasıl bişey bu yaa! Sanki kalbimimb üzerine öküz oturmuş gibi.     Ama yine de hayra yormak lazım.

  Tembel hareketlerim yüzünden otobüsü kaçırdım lan ama 2. derse rahat yetiştim.Dersten yine bi haberim. Bizimkiler gizli gizli uçak fırlatıyo millete.Ne zman büyüyecek bunlar yaa? 

 Yasemin yanaşıyo,yanaştı,ağzın açtı.Geliyooooooorrr!

  ''Kanka bizim mermer bugün disipline gitti''

   İlk başta afalladım.Çünkü mermer bu zmana kadar hiç disipline gitmemişti.Yanından bile geçmemişti.

   '' Neden disipline gitti ki. Yani ne biliyim onun disiplinle işi olmazdı.''

   '' Ya söyleyeceğim ama üzülme tamam mı?'' Anlıyorum yine üzülcem.

   '' Söyle.''

   '' Mermerle Selin çıkıyomuş.Ama kimsenin haberi yokmuş.Bugün öğrenildi zaten.Fatih Selin e laf atmış.Bide Mermer'in Selin'e yetemeyeceğini falan söylemiş.Selin de Mermer'e bunları söyleyince birbirlerine giriyorlar.Mermer'i sadece müdürün odasından çıkarken gördüm.Kaşı yırtılmıştı sanırım.Kanıyodu çünkü.Kanka ne kadar zamandır onu seviyosun.Artık vazgeçmenin zamanı gelmedi mi?''

   Bi Yasemin'in anlattıklarını bide sorduğu soruyu düşündüm.Gerçekten zamanı gelmedi mi?

   Ben liseye başladığımda gözlerim ilk ınu gördü.Sonrasında hep o.Hep başkalarıyla çıktı.Ben baktım.Uzaktan izledim sadece.Ben ne bileyim onlara baktıkça üzüldüm,parçalandım,kırıldım işte.Beni de hep toparlayan Yasemin oldu.Çok çabuk insanlarsan etkilenirdim.Çok çabuk bağlanıp,çok çabuk kırılırdım.Yasemin bana hep nasihat verirdi.Bağlanma derdi.Bağlanma.Hiç kimseye hiçbir şekilde.Ama olmuyo.Duygularım beni kendine esir ediyo.Şimdi de olduğu gibi.

   Yasemin'e her zman bir hayranlığım var.O da şu.Hiç kimseye körü körüne bağlanmıyo .Benim aksime mantığıyla hareket ediyo.Onun üzüldüğü zmanlar çok nadirdir zaten. O aynı anda 7 kişiden hoşlanabilen bi insan .Çok görmemek lazım.

   ''Kanka bende kalsana mal.Ne oldu gittin.Bana bak.Hıh oldu.Sen ona mecbur değilsin,sadece o olmak zorunda da değilsin.Onu herşeyden değerli tutma.Sen daha değerlisin.Güzelsin.Etrafına baksana seni isteyecek insanlarda var.Ama sen sadece ona odaklanmışsın.Onu görüyosun.Diğer herkese gözlerini kapatmışsın.Melis bu sen değilsin.O sana hiçbir zman iyi gelmedi,gelmeyecekde.Onu çok istiyosan bişeyler yap.Boş boş oturup beklemekle hiçbir şey olmaz.Ezik olmaktan vazgeç.Seviyosan ,inanıyosan onu almak için uğraş.''

   ''Kanka iyi ki varsın, iyi  ki yanımdasın.Dediklerini düşünücem.Hem de çok.''

    Eve gelince kendimi hemen odama attım. Üzerimdekileri çıkarıp bornozumu alıp banyoya geçtim.Normal insanlar yorganın altına girip ağlar.Ben de banyoda suyun altında ağlıyorum.Çünkü hem sesim belli olmuyo.Gözlerimin kırmızılığına da sabun diyorum olay bağlanıyo.Onu bunu geçte bugün Yasemin'in söyledikleri canımı çok acıttı.

   Benim olmayacak.Biz birbirimizden çok uzağız.Aramızsa mesafeler var. Mesafeler.Burnumun ucu sızlıyo.Boğazımda bir yumru oluşuyo.Göz yaşlarım artık kendini tutmayıp akmaya başlıyo.

     Ben sadece onu istedim.Sadece.Belki de çok şey istediğim için olmuyor.

    İNSAN TEK KİŞİYE BAĞIMLI KALMAMALI.ÇÜNKÜ KALIRSAN BUNUN ADI ACİZLİK OLUR.MUHTAÇLIK OLUR.AŞK İKİ KİŞİLİKTİR.ÖNCE SEVERSİN,SONRA ÜZERSİN.AMA EĞER TEK KİŞİLİK Bİ AŞKA SAHİPSEN TEK ÜZÜLEN SEN OLURSUN.BAŞTAN SONA KADAR.

    ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM YAPIN Kİ HİKAYEYİ ONA GÖRE ŞEKİLLENDİREYİM.ÇOK ÇOK ÖPTÜM :D

O ÇOCUK BANA BAKMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin