Více intimní a sexuální povídka berte nadhled. Doporučuji tak 15+
Jaro předalo vládu létu. Foukal jemný vánek a slunce svítilo. Po ulici se procházela mladá dívka a u toho poslouchala skrz sluchátka hudbu, netušila však, že ji sleduje černá dodávka. Když táhla do ulice kde nikdo nebývá dodávka zastavila a z ni vystoupili dva muži. I hned jak jí vzali za zápěstí cukal sebou a začala se bránit ale věděla že je to předem prohraný boj.
Vzbudila se svázaná na židli tak aby se nemohla hnout, v puse měla roubík a měla zavázané oči šátkem. Slyšela kroky. Když jí sundali šátek otevřela oči, ale hned je zase zavřela ,,Ale princezna se nám probudila" usmál se muž. ,,Tak teď mě poslouchej ty patříš teď mně, tvůj otec měl u mě dluhy a zaplatil je tím, že jsem si vzal tebe, takže se nesnaž utéct, bylo by to marné. A abych nezapomněl jsem tvůj dominant a ty jsi má sub, takže mě musíš poslouchat. A já si s tebou mohu dělat co chci." Řekl jí neznámý, její pán. ,,Teď k pravidlům, já jsem tvůj Pán nebo Daddy a mě musíš poslouchat, pokud nebudeš poslouchat budeš potrestaná, ty jsi můj majetek, já tě budu oslovovat buď Kitty, Liz, a nebo Děvko. Máš právo na jídlo a postel jen v případě že jsi poslušná." Řekl a rozvázal ji ,,Tak a teď si tě vykoupeme vedl ji do koupelny, svlékl ji, nebránila se mu, pak svlékl sebe a vlezl si s ní do sprchy. Pustil vodu a vzal houbu a sprchový gel, nanesl jej na houbu a s houbou ji vykoupal. Pak z ní vymyl gel a vrátil ji tam kde ji vzal, poté si trochu gelu si dal na prsty a se slovy ,,možná to bude trochu štípat, klidně se o mně opři" ji vjel prsty do její vagíny a jezdil tam a zpět dokud nebyl spokojený. Pak jí ji umyl a vypnul vodu vzal ručník a zabalil ji do něj poté vzal druhý a vzal ji do náruče a přenesl do pokoje. Tam ji hodil na postel a sklonil se nad ní. Začal ji líbat a osahávat. Poté co se jí nabažil do ní zajel svým kamarádem a přirážel, udělal se a poté jí zatáhl za vlasy a shodil ji na zem, sedl si na kraj a narval jí ho do krku ona spolupracovala. Oba byli spokojení. Ona mu sloužila s radostí a on jí miloval.