konec je nový začátek

969 0 0
                                    

Všechno začalo před pěti lety kdy se k moci dostal Arthur Wood, nejmocnější člověk na světě. Nastolil režim ve kterém dívky nemají žádné práva, a jsou pouze otrokyně. Muži jim vládnou. Muži zastávají hned několik funkcí, vojáci, politici,... Ženy které jsou svobodné se skrývají a jen někdy se stane, že se ukážou na veřejnosti, ale málokdy se málokterá vrátí zpět. Mé jméno je Annastasia a jsem svobodná, ale na jak dlouho? Jsem hubená a docela pěkná, mám dlouhé blond vlasy, jsem panna a je mi 18 let. Dnes jsem se měla vydat na území obchodů a ukrást tam nějaké jídlo. Je to asi hodina cesty tam ale i zpět. Vyšla jsem a po asi půl hodině jsem narazila na vojáky, zatím si mě nevšimli, ale já jsem si  také nevšimla že jich je tu víc než dva přede mnou. Když jsem ucítila štiplavou bolest na krku,věděla jsem že už mi nic nepomůže a já se nebránila. Propadla jsem se do temnot.

...

Probudila jsem se spoutaná na židli v nějaké místnosti ,,Hele kdo se nám probudil" řekl slizký mužský hlas, který jsem  neznala. ,,Ale copak je děvenka nemá?" řekl když jsem nic neřekla ,,Ne není němá ale nebaví se s cizími lidmi!" vyštěkla jsem ale hned jsem toho litovala, protože mi dal facku. Muž mě chytil pod krkem   ,,Tak poslouchej mě ty děvko já jsem Arthur Wood a ty si na mě nebudeš takhle otvírat tu tvoji papulku. Od teď jsi moje otrokyně Annastasie a tak to bude do konce tvého života. Nezbavíš se mě a já si s tebou mohu dělat co chci a ty s tím nic neuděláš budeš mě muset poslouchat jestli chceš přežít." pošeptal mi do ucha. Pustil mě a mně začali téct slzy. Uchechtl se  ,,Pokud si myslíš že utečeš tak se mýlíš Ann, nepustím tě. A i kdyby se ti to povedlo tak si tě najdu, od teď patříš jen mě a s tím se smířit." řekl než odešel a nechal mě tam. Rozbrečela jsem se nanovo a zmítala jsem se v pokusech dostat se z tohoto vězení, marně. Únava přišla rychleji než jsem čekala a já padla do temnoty bezesné.

...

Probudila jsem se opět spoutaná, ale v jiné místnosti, na posteli a nahá. ,,Jsi vzhůru. To jsem rád, Zlatíčko." řekl Arthur. ,,K-kde to jsem? C-co tady dělám?" zeptala jsem se roztřeseně, ,,Jsi v mém pokoji a jsi tu aby jsi se naučila disciplíně." vysvětlil mi ,,A-aha a co se mnou chceš dělat?" řekla jsem. ,, Chci tě udělat poslušnou, aby jsem tě nemusel trestat, tudíž ti ukážu co může být trest, ale i odměna. Teď ti řeknu pravidla. 1. Musíš mě poslouchat, 2. Musíš mě oslovovat Pane, 3. Musíš chodit v oblečení které ti vyberu, 4. Pokud porušíš pravidla tak tě potrestán, 5. Během něčeho co by se ti nelíbilo máš právo mě zastavit a kdyby to bylo za hranicí tvé snesitelné bolesti tak mi řekni a já zmírním, 6. Nikoho jiného než mě se nesmíš dotknout a to myslím jen u můžu, 7. Pokud budeš chtít něco udělat tak se musíš zeptat, 8. Nepokoušej se uprchnout bylo by to zbytečné, 9. Vždy se mi budeš koukat do očí když s tebou budu mluvit, 10. Necháš mě dělat co chci. " dopověděl. ,, Proč já? Proč chceš mě?" zeptala jsem se ,,Protože tvůj otec tě prodal Ann. Kolik že ti je 18 let? No jen tak mimochodem mě je 20 a navíc už delší dobu hledám svou polovičku. Bohužel pro ty holky, co byly na tvému místě to skončilo už dávno. Nezabil jsem je, ony sami si vzali život protože to nezvládly, jen jednu z nich jsem opravdu miloval, ale vzala si život, byla šťastná ale jednoho dne si podřezala žíly." vidím v jeho očích slzy nebo se mi to zdá? ,,To je mi líto, ale neznamená to že jsem další z mnoha, že to může pokračovat hodně dlouho?" ,,To máš pravdu, ale já, No jak to říct, sledoval jsem tě asi poslední tři roky a mohu ti s klidem říct že jsi pátá dívka na tomto místě. A mohu ti zaručit že ženy už nebudou trpět až najdu tu pravou dívku co by naplnila prázdné místo v mém srdci. Proto se musí žena naučit disciplíně a poslušnosti, pokud by jsi uspěla tak by jsi nemusela dodržovat pravidla, pokud neuspěješ a přežiješ budeš nadále otrokyní. Mrzí mě to Ann. " řekl a mně spadla brada. ,,Nechci aby někdo další trpěl. Já ani nevím kdo byli mí rodiče, žila jsem v ústraní celý život." ,,Já vím Ann a vím kdo jsou tvý rodiče, tvůj otec zemřel před rokem a byl to přítel mého otce dříve byl vůdce, ale tento post přenechal mě. A tvá matka zemřela u porodu tvého mladšího bratra, který zemřel před 15 lety, tedy rok po jeho narození. Tvůj otec chtěl aby země zůstala v rodině ale neměl staršího syna a tak proto tě zaprodal mně, s podmínkou že tě buď donutil si mě vzít nebo to bude dobrovolně." cítila jsem bezmoc. Chtěla jsem umřít, ,,Ann já ti neublížím, věř mi prosím. I kdybych chtěl tak to neudělám." řekl.
...

jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat