O sudbě nejvyšší

651 0 0
                                    

... ,,V den kdy bude nejhůře světu pomůže mu.V den kdy země bude umírat zachrání jí. V den kdy bude propadat temnotě on jí zradí. V den kdy padne jí opustí přátelé a už se jí nikdy nevrátí. To ona je záchrana ale i zkáza a je jen na ní jak to skončí. Tak zní sudba nejvyšší, ona od člověka nijak se neliší, pozor si však na ni dej, nesmíš s ní píseň pjeti, jinak staneš se obětí, když řekne pjej neotálej a utíkej, chce tě zabít, nemůžeš přežít. Ona je život i smrt, nejvyšší z nejvyšších." ...

... Ahoj jmenuji se Rose, je mi 17 let a jsem vyvolená, říká se o mně, že jsem nejmocnější bytost, že jsem život i smrt, že mám moc bohů, ale já tomu nevěřím. Nejsem ta vyvolená, co má moc ničit i chránit. Jsem obyčejná holka z vesnice, co nemá rodiče ani rodinu. ...

...

Po pár letech od začátku tohoto příběhu jsem si našla přítele, začala se objevovat má moc a já uvěřila že jsem ta co spasí či zničí svět. Začala jsem více trénovat a nyní stojím v čele naší planety, Vím o čem ta věštba je pochopila jsem ji. Vím co bylo myšleno tím ,, ...V den kdy bude propadat temnotě on jí zradí. V den kdy padne jí opustí přátelé a už se jí nikdy nevrátí. ... "  propadám do temnoty a to jen proto že jsem jemu uvěřila. To on mě zničil a teď nemá nikdo šanci přežít. Ptáte se proč? Protože jsem temnota, padla jsem díky němu, on mě zničil, podvedl, díky němu jsem zabila nevinné lidi, své přátele. On Daniel mě zničil a já teď ničím všechno a všechny. Jsem smrt všech.

jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat