!!! V této ,, povídce " chci vyjádřit všechny své pocity za posledních pár měsíců, tudíž je to že skutečného světa od září po současnost, takže koho to nezajímá může zase jít!!!
Vzpomínám si na naše první setkání, oslovil mě on, a já na něj byla hnusná. Potkali jsme se na adaptačním pobytu, on na obchodce já na zdravce. V tu dobu jsem si myslela že je to vůl ( i když celkem hezkej). Po pár týdnech se mi dostal pod kůži a já ho měla ráda, možná i milovala. Ale jedno vím jistě, on mě neměl rád, dělal si ze mě srandu a dělá si ji do teď. Začali jsme si psát (já mu psala první), po delší době jsme si začali psát přezdívkami, typu beruška, lass, zlato, puso, atd. nejvíc mě asi iritovala přezdívka prcka, (důvod si nechám pro sebe). To že ho mám ráda věděl, co ale nevěděl bylo že jsem ho začala milovat. Někdy mě ignoroval a neodpovídal na zprávy, a pak byla doba kdy si se mnou psal. Jednou mi řekl že mu na mě záleží. No a celkem nedávno jsem mu napsala všechny svoje city ale lituji toho. Začala jsem se řezat kvůli úplné prkotině. Dostala jsem fotku konverzace ho a nějakýho kamaráda mé kamarádky, ta fotka se mi nelíbila. Mám teď deprese ale slíbila jsem si že se řezat nebudu už jenom kvůli kamarádkám, Chci být šťastná a chci být spokojená sama se sebou. No po pár dalších dnech jsem se zase řezala, a rozhodla se jít s pravdou ven řekla jsem mu co dělám a proč to dělám, no ale to jsem neměla dělat. Protože jsem se dostala ještě víc na dno, pohadala se s kámoškou, protože se řezu. Vím že jsem blbá ale růžový brýle jsou růžový brýle nesuďte mě a ani nelitujte. Teď mám dobu řezání se za sebou a přichází nová éra bez řezání, je to éra kdy budu víc dbát o svůj vzhled. Vím že on mi za to nestál a že to byla chyba, vím že on nebyl ani první a ani poslední, a vím že u něj jsem si zažila to, co je to opravdová bolest, když se člověk nesprávně zamiluje. Pořád ho miluji a to bolí nejvíc.