Haven or Hell? It's same.

240 0 0
                                    

Setmělo se na zem padla poslední oběť krvavé bitvy. Ta oběť byl jeden ze stoupenců dobra. Nepřežil nikdo z té hrstky která měla za úkol chránit své území, temné síly pronikly do království. Dny postupovali a temnota nabírala na síle a moci ve světě. Jednoho dne, byl letní slunovrat, pronikla temnota i do zámku, kde už byla jen hrst lidí co přežila. Přišly si pro ni a ona to věděla mohla tomu zabránit ale neudělala to. Nechala vyvraždit všechny kteří jí pomohly v útěku z podsvětí. To ona je ta která dostala druhou šanci a i tak zklamala. Nezbylo jí nic než křídla, křídla anděla co padl, i když dostala druhou šanci patřila podsvětí , temnotě. Ptáte se proč? Zalíbila se princi podsvětí a kdo se mu zalíbí ten už nikdy nedostane druhou šanci. Pokud se ptáte proč padla odpověď je jednoduchá zamilovala se do prince podsvětí ale to ona nevěděla. Zjistila to až když ji unesli démoni a donutili ji padnout. Nemohla uniknout a nikdo jí nechtěl pomocí, byla sama a to ona věděla ale dali jí šanci. Ona si ovšem byla vědoma že po ní půjdou a nic je nezastaví, ale tohle bylo naplánované, byl to plán na ovládnutí všech a všeho. Nikdo to netušil, ani bůh který je vševidoucí. Ona byla zkáza celého světa a sama na to doplatila. Její jméno si spojují se zradou. A jak že to zemřela? Zemřela rukou samotného prince podsvětí, jeho otec mu nařídil zabít ji aby nepociťoval lásku ale nenávist. Ona se jmenuje Anna. On se jmenuje Lafer. A že je neznáte, no Anna byla smrtelnice co se zamilovala do anděla a díky němu se jim sama stala. A Lafer toho zná jen podsvětí.

jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat