dreams what comes as reality

312 0 0
                                    

Probudila jsem se ze snu, bylo něco málo kolem půlnoci a já věděla že se mi zase zdálo o rodině a kamarádech. A proč říkám zase? Je to prosté v 5 letech mne unesli od mé rodiny a přátel a teď žiji život ve strachu o samu sebe, i když už byly několikrát v televizi zprávy o mém zmizení a pohřešování, nikdy mě nemohli najít. A i když objevili novou skutečnost nemohlo se jim to podařit. Ve snech se většinou spojuji se svým starším bratrem Derekem, a ujišťuji ho o tom že žiji a jsem v pořádku. A kdo že mě to vlastně unesl? Nevím kdo to je ale vím že jsem celé hodiny v podzemí a ti lidé jsou zlí. Mučí mne a to jen proto že chtějí vědět informace které stejně nevím. A jak dlouho že tu vlastně jsem? Včera bych oslavila své 16. narozeniny, v téhle díře trčím už 11 let. Najednou se otevřeli dveře od podzemní chodby a já viděla postavy jak se blíží k mému vězení, dalo se očekávat že mne opět budou mučit. Co mne ale udivilo že se zde objevil můj starší bratr v uniformě policie, a s ním i jeho kolegové od policie. Měla jsem radost, bratr odemkl mříže a vzal mě do náruče. A já? Probudila jsem se po týdnu v nemocnici. V obklopení mé rodiny a přátel. Moje sny se staly skutečností byla jsem opět doma, se svou rodinou a přáteli.

jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat