'happy end'

1.3K 3 0
                                    

Začalo to před pěti lety, byla jsem nejnenáviděnější na celým světě. Všichni si na mě ukazovali jen proto, že jsem byla jiná, byla jsem nebezpečná. Všechno ale zavinil projekt Z969 který mě proměnil na monstrum, kterým jsem dodnes. A ptáte se, co se stalo, no je to jednoduché.

Bylo mi deset, když jsem jednou šla ze školy. Rodiče byli vědci a já šla za nimi do laboratoře, jenže se stala jedna věc. Před laboratoří mne odchytil jeden muž a unesl mě. To co se dělo na místě, kde jsem byla během mého pobytu u únosce, si nepamatuji. Avšak vím jedno využili mne pro jejich projekt, ano slyšíte dobře, ten projekt co mi zničil život, ale k tomu se dostaneme. Takže kde jsme to byli, jo už vím tak tedy... ,když mě našli v laboratořích spoutaná a skoro bez známek života, ale nebyla jsem v bezvědomí a vnímala, zesláblou, a pohublou, ihned mne odvezli do nemocnice. Tam jsem omdlela a byla v kómatu, probrala jsem se po třech týdnech. Rodina stála u mé postele. Byla jsem napíchlá na přístrojích, které mě udržovali při životě. Zjistili mi že mám v sobě program, díky kterému mě mohou ovládat a já je budu muset poslouchat. Ti co mi to udělali se nikdy nenašli. A co se dělo dál? No tak postupně začali umírat lidé v mém okolí, byli to mí blízcí. Rodina, kamarádi ti všichni zemřeli. A pak byl klid. Teď sedím na židli jsem spoutaná a poznávám ty co mne naprogramoval. Mučili mě,mlátili, A další věci. Stála se že mě hračka, submisivní otrokyně svého Pána. On mě miloval, ale taky mi ubližoval, zjistila jsem že to on zabil mě blízké osoby, ale i tak jsem se do něj zamilovaná. Chci ho a lidi vědí kdo jsem, jsem ta co si ukradla jeho srdce, jediná které se to povedlo. Mají ze mě respekt, bojí se mě, vzala jsem si jeho . To on mi ukázal že jsem něco víc, dokážu zabíjet, mučit, milovat a on dokáže to samé. Všichni mě znají jako Arianu Parker, manželku největšího mafiány Erika Parker.

jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat