☣️ Cursed Girl ☣️

1K 102 10
                                    


☣️ Cursed Girl
↪️ Lanetli Kız

Ariana Grande - Ghostin

Kim Jennie:

Çantamı şoföre verip arka koltuğa geçtim. Üniversitenin ilk günüydü ve dadıma göre ilk günden geç kalmamalıymışım. Anneme göre ise daha üniversite okuyacak zekaya sahip değilmişim. Onun hayalindeki kız tiplemesi tıpa birincilikle girenlerdendi.

Bay Jung: Bayan Kim, ilaçlarınızı içtiniz mi?
Tek kaşımı kaldırıp dikiz aynasına baktım.
Bay Jung: Çocukluğunuzdan beri kullandığınız halüsinasyon ilaçlarınız?
Jennie: İçtim.

Galiba şöminenin içine attığım haplardan birini diyordu. Gördüklerimin gerçek olduğunu anlayamayacak kadar aptaldı etrafımdaki insanlar. Sadece ölmüş insanların ruhunu görmekle kalmıyor onlarla konuşabiliyor ve fiziksel temasta bulunabiliyordum.

Lisa: Jennie!
Kafamı kaldırıp yanımdaki silik bedene baktım.
İçimden geçirdim. "Seninle konuşamayacağımı biliyorsun Lisa."
Lisa: Biliyorum... Ama canım sıkıldı. Nereye gidiyoruz.
"Dün dedim ya üniversitenin ilk günü... Diğerleri nerede?"
Lisa: Bilmiyorum... Ben erken geldim.

Kafamı sallayıp camdan dışarıyı izlemeye başladım. Bu sırada Lisa da kafasını omzuma koymuş benimle beraber dışarıyı izliyordu. Galiba Lisa gibi hayalet varlıklar görmeye ilkokul ikinci sınıfta  başlamıştım. İlk başta anneme, babama, dadıma herkese anlatmıştım ama inanan yoktu. Bir süre sonrada annem şizofreni olduğumu düşünüp beni doktorlara göstermişti.

Bende tek çareyi onları görmüyormuş gibi davranmakta bulmuştum.

Bay Jung: Bayan Kim geldik.
Jennie: Teşekkürler.

Şoförden çantamı alıp arabadan indim. Lisa da süzülerek peşimden gelirken iç çekip koca binaya baktım. Psikoloji bölümü...

Hızlıca içeri adımlarken iki çocuk karşımda dikildi.

(?): Yeni birinci sınıflardan biri galiba?
(?): Ah bağcığım açılmış? Bağlamaya ne dersin ezik (!) kız?
Jennie: Pekal- Ah! O da ne bağcığın kendi kendine bağlanıyor?

Yarım ağız gülüp oradan uzaklaştım, onlar ise Lisa'nın arkadaşı olan bir ruhun bağcıklarını bağlamasını sihirmiş gibi izliyordu.

(?): Aman Tanrım! Bu kız lanetli!

-W_Rosie
Kısalığı ilk bölüm olduğu için...  Öbür bölümler uzun olacak. Bu hafta sınav haftam, bölüm atabilir miyim hiç bir fikrim yok ama boş zamanlarımda yazacağım...
Umarım hoşunuza gitmiştir...
Sizi Seviyorum Red's

Ghost -JenMin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin