☣️ Punishment ☣️

843 88 23
                                    

☣️ Punishment
↪️  Ceza

Billie Eilish - Wish You Were Gay

Kim Jennie:

Bay Kim: Bu nasıl bir sorumsuzluk!
Kafamı yere eğmiş ellerimi inceliyordum.
Bay Kim: Kim Jennie... Cezalısın!
Jennie: Baba! Hayır! Anne babama bir şey söyle!

Dizlerimin üstüne eğilip ellerimi birbirine sürttüm, göz yaşlarım gözümden akarken hala konuşuyordum.

Jennie: Baba! Ne olursun, lütfen, gerekirse yarışmadan çekilirim!
Bayan Kim: Kızımız bunun için hazır değil...
Jennie: Baba! Lütfen! Anlaşmıştık! Ben okulumu bitirmeden evlenmeyecektim!

Babam bileğimi sertçe kavrayıp beni yukarı çekerken bileğimdeki acıyla daha çok ağlamıştım.

Bay Kim: Eun Hee Jennie'nin valizlerini getirin.
Bunu bekliyormuş gibi hizmetçiler bavullarımı yanımıza koydu.

Babam beni bileğimden sürüklerken kapıya ulaştı. İlk başta bavullarımı sonra ise beni dışarı attı. Dışarıya çantamı ve yüklü bir miktar para attıktan sonra kapıyı sertçe kapattı. Ağlamam şiddetlenirken bağırdım.

Jennie: Sizden nefret ediyorum! Bütün magazine beni dışarıya attığınızı söyleyeceğim! Ortaklarınızdan çaktırmadan para yürüttüğünüzü söyleyeceğim! Hepinizin Canı Cehenneme!
Umarım şirket götünüze girer!

Yerdeki para bütünlüğünü çantama atıp cüzdanımdaki kendime ait kredi kartına baktım. İçinde yüklü miktarda para verdi ve babama bağlı değildi. Bavullarımı elime alıp nereye gittiğimi bilmesem de yürümeye başladım. Aniden telefonum titrediğinde bir anlık irkilmiş sonra telefonumu açmıştım.

Koç: Çalışma Adlı Grubu Kurdu.
Koç: Sizi (+3 Kişi) Ekledi.

Koç: Çocuklar, yarın size attığım konum gelin.

Seulgi: Tamam efendim.
Hoseok: Saat kaçta?

Koç: 09.30

Jennie: Tamam efendim.

808***********
Kişisi size bir mesaj gönderdi.
Kişi Rehberinizde Kayıtlı Değil.
Engelle       Şikayet Et        Kişilere Ekle

808***********: Jennie, ben Jimin. Park Jimin. Gruptan numaranı aldım.

Kişilere Ekle
Ad: Grey

Jennie: Pekala...
Ne oldu?

Grey: Bir anda nereye kayboldun diye soracaktım?

Jennie: Bir işim var sana sonra söylerim.
By

-----------------

Telefon cebimi boylarken bir banka oturdum.

Jennie: Çocuklar? Galiba artık bir ailem yok.
Taehyung: O ne biçim laf öyle! Biz senin aileniz Jennie!
Chae: Taehyung haklı ailenden çok bizimle vakit geçirdin. Artık bir parçanız.
Jennie: Sarılalım?
Chae: Sarılalım Sıkı Sıkı! (Kesinlikle Telatabiler izlemedim bdqwdk)

Taehyung üstüme atlarken Chaeyoung sıkıca sarılmıştı. Sonrada ortada beliren Lisa ve Namjoon da bana sıkıca sarılmış. Kapanışı ise Yoongi yapmıştı.

Ghost -JenMin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin