☣️ Ballerina ☣️

931 97 16
                                    

☣️ Ballerina
↪️ Balerin

Tate Mcrae - One Day

Kim Jennie:

Elim ayağım dolaşırken yanımdaki kişiye hızlıca baktım. Sertçe yutkunurken ne yapmam gerektiğini düşünüyordum.

Jennie: Pardon?
Diye diye bunu demiştim.
(?): Canım sıkıldı da beraber konuşuruz diye düşünmüştüm, Bu arada ben Kim Jisoo.
Laptop'u kapatıp konuştum.
Jennie: Bende Kim Jennie.

Jisoo elini uzattığında bende elimi uzattım ve iyi bir arkadaşlığın el sıkışmasını yaptık.

☢️

Jennie: Şaka yapıyorsun!
Jisoo: Hayır, bildiğin yolun yarısında bırakıp kaçtı.
Jennie: Aman Tanrım! Tam bi-
Jisoo: Sakin ol Jennie.

Gülüşmeye başladığımızda oturduğumuz bankın yanında bir araba durdu.

Bay Kim: Jennie, gidiyor- Ah, Jisoo sende mi buradaydın kızım?
Jisoo: Evet efendim... Jennie'nin babası siz misiniz?
Etrafa bir şey anlamadığıma dair bakışlar atarken babam konuştu.
Bay Kim: Kızım, Jisoo ortak şirketimiz olan şirketin kurucusunun kızı. Aslında Jisoo, aileni arayalım bize gelsinler, uzun süredir görüşmemiştik.
Jisoo: Efendim babam Kanada da, gelebilir miyiz bilmiyorum açıkçası... Yine de sorarım.
Bay Kim: O zaman başka bir zamana artık, seni bırakalım mı?
Jisoo: Birazdan Bay Kang burada olur, teşekkürler.

☢️

Saat: 09.38

Jennie: Bale kursumun başlamasına yirmi iki dakika var ve bugün iki aydır çalıştığım yarışma yapılacak! Hızlıca şu konuma gitmeliyiz!

Babam elimden telefonu alıp konumu şoföre gösterirken çantamdan bir kaç malzeme kontrolü yaptım. Girdiğimiz bir kaç ara sokak sayesinde son on üç dakika kala varmıştık. Babama hızlıca gelip gelmeyeceğini sormak isterdim ama cevabını biliyordum. "Toplantım var." Dolayısı ile bunun ile uğraşmayıp arabadan indim ve büyük salonun kulisine doğru koştum.

Kendi katıldığım kurs evi içerisinde birinci olmuştum. Şimdi ise bütün birinciler beraber kategorilere göre yarışacaktık ve ilk üçe girenler Seul'u temsil ediyordu.
Her ne kadar psikoloji okusam da çocukluğumda ailem tarafından desteklenen tek sanat baleydi ve ben baleyi seviyordum.

Hızlıca soyunma odasına girdim ve kendi ismimin olduğu dolabı buldum. Annem önceden kıyafetimi buraya koydurmuştu. Kabine girip hızlıca üstüme giyindim. Aynadan kendime baktığımda kabine giren Lisa ve Chae ile rahatlamıştım.

Lisa: Sakin ol, yanındayız.
Jennie: Sizi seviyorum.
Chaeyoung: Bizde seni seviyoruz aptal.

İkisine sarılırken kendimi rahatlamış bir şekilde bulmuştum. Hızlıca çıkıp dolaptan üstümdeki siyah giysi ile kombine edilmiş kurdeleyi aldım. Soyunma odasından çıkıp makyözlerin yanına kısacası kalabalığın içine girdim. Yaşlarıma yakın bir çok insan etrafta koşturuyor kurdelelerini kollarına dolayıp küçük alanda alıştırma yapmaya çalışıyorlardı.

Hızlıca boş olan koltuğa oturdum ve kafamı geri yasladım. İlk başta saçım yapıldı sonra ise makyajım. Bir kaç sprey ile sabitlendikten sonra yerimden kalktım ve kendi bölümümün olduğu kapıya yöneldim.

Ghost -JenMin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin