☣ Practice
⤿ Pratik / ÇalışmaKim Jennie:
Dün yaşanan eğlenceli anlardan sonra Jisoo unnie gelene kadar herkes dağılmıştı. Yarışma için alınanan okul izni -yaklaşık iki ay- yüzünden derslerde zorlanacağımın kesinliği beni üzüyordu.
Chae: Jen-ah!
Jennie: Ne var gülüm?
Chae: Lisa vücudunu buldu, biliyorsun değil mi?
Jennie: Evet, kendisi dans hocam olur.
Taehyung: Ne!? Benimde acilen kendi vücudumu bulmam lazım!
Chae: Ay benimki dünyanın öbür ucunda hiç uğraşamam...Göz devirip üstüme rahat şeyler giydim.
Hayır. Aralarında erkek olsa bile, ruhlardan utanmıyordum.
Jennie: Jisoo-yah! Tamam mısın?!
Jisoo: Tamamım, çağır!Alt kattan gelen komutla Jimin'e mesaj attım.
Grey İle Olan Konuşmanız:
Jennie: Jimin tamamdır.
Grey: Ok
Geliyorum---
Telefonu elimde tutup odamın hemen yanındaki çalışma odasına girdim.
Lalisa: Jennie!
Jennie: Bedenine girsene Lisa!
Lalisa: Şimdi Jimin geldiğinde güzelce öpüşü- pardon çalışın tamam mı?Kenardaki yastığı ona doğru fırlatacağım sırada yastığın değil benim temasta bulunabileceğim aklıma gelmiş sinirle solumuştum.
Lalisa: Ben gideyimde Jimin'in yolunu kısaltayım.
Jennie: Geber Lisa!
Lalisa: Zaten ölüyüm neyini zorluyorsun kuzum?---
Jennie: Jimin! Bu kaçıncı yanlışın! Halbuki çokta iyi yapıyordun? Alt üstü: Sağ, sağ, sol, geri, sol, sol, sağ, ileri, dön! Bu kadar kolay!
Su şişesini kafama dikerken gözüm bana hala cevap vermeyen Jimin'e kaydı. Yerde bağdaş kurarak oturmuş, ellerine bakıyordu. Suyu bitirdikten sonra kenara koyup yanına gittim.
Oturmayacak şekilde çömeldikten sonra elimi omzuna koydum.Jennie: Jimin-ah, iyi misin? İyi hissetmiyorsan ara verelim.
Kafasını salladığında ayağa kalkıp odadan çıktım.Mutfağa inip hızlıca toz kahvelerden iki paket açıp iki fincan kahve yaptım ve yukarı çıktım. Bu sefer yanına gidip oturduktan sonra kahveyi uzattım. İlk başta bana sonra kahveye bakmış, çok bekletmeden elimden almıştı. Karşımdaki aynadan kendime bakarken konuştum.
Jennie: Doğduğum andan beri her şey belliydi: İşim, hobilerim, okulum... Evleneceğim kişi.
Bunların kararını ise babam vermişti. Babam dediğime bakma. Aslında üvey babam ama küçüklüğümden beri beraber olduğumuz için böyle alışmışım. Yarışmayı kazandığımızda seninle çift olduğum için skandallar ortaya çıktı ve babam beni evden attı. Jisoo ile evden atılmadan önceki gün tanıştım ama yapacak başka bir şeyim olmadığından onunla beraber ayrı bir eve çıktım. Sana ne oldu Jiminnie?Aynadaki bakışlarımı Jimin'e çevirip fincanı yanıma koydum.
Jimin: Annem iki yıl önce kansere yakalandı. Babam ile ayrıldılar ve tek çocukları benim. Dün gece evlere dağıldığımızda arabadayken h-hastahaneden aradılar. A-Annem b-beni bırak...
Sonrasında ise sesi kısılmış devam edememişti.
Ben ise kafasını göğsüme koyup saçlarını okşarken mırıldandım. 'Her şey geçti, ben buradayım...'
W_Rosie
Bölüm baya geç geldi... Mianheee!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost -JenMin-
FanfictionKim Jennie Küçüklüğünden Beri Bazı Şeyler Görüyordu, Büyüse De Değişmedi. Kim Jennie'nin Arkadaşları Vardı: Hayalet Arkadaşları. {Kim Jennie - Park Jimin} Tüm Hakları İçilmeyen İlaç Kutularında Saklıdır. Küfür ve Argo İçerir