☣️ Choreography
↪️ KoreografiKim Jennie:
Jisoo'ya çalışma için gideceğimi söyleyip evden çıktım. Dün akşam şoför tarafından bırakılan arabama binip koçun attığı konumu açtım. Arabayı çalıştıracakken gelen mesaj ile telefonu elime alıp KakaoTalk'a girmiştim.
-KakaoTalk-
KSeulgi'den Bir Mesajınız Var!
KSeulgi İle Olan Konuşmanız Açılıyor...Dün Saat: 18.52
KSeulgi: Jennie ben Seulgi, Kang Seulgi.
KSeulgi: Bu benim numaram.
kimrubyjane: Tamamdır.
Bugün Saat: 08.12
KSeulgi: Jennie-yah?
Beni evden alabilir misin?
(08.12)kimrubyjane:
Konum at,
geliyorum.
(08.13)KSeulgi: *konum*
(08.13)kimrubyjane: 10 dakikaya oradayım.
(08.13)-KakaoTalk Kapanıyor-
Konumu açıp telefonu da sabitleyiciye yerleştirdim. Radyoda çalan müziğe ıslık ile eşlik ederken konumun gösterdiği yere varmıştım. Seulgi'ye geldiğim hakkında bir mesaj çektikten yaklaşık iki dakika sonra Seulgi aşağı inmişti.
Seulgi: Günaydın!
Kemerini bağladı.
Jennie: Günaydın, hadi gi-
Seulgi: Onu bunu geç yukarıda bizim için sandviç yaptım al ye.Plastik kaptan çıkardığı elma suyu -büyük ihtimalle o sıkmış- ve soğuk sandviçi uzattı. Elinden alıp klimayı çalıştırdıktan sonra yemeye başladım. Hava çok sıcaktı ve ben yemek yerken üstüme sıcaklık basmasından nefret ederdim.
Seulgi: Güzel olmuş mu?
Jennie: Seulgi yemek seçen biriyimdir ama bu tam anlamı ile müthiş olmuş.Ağzıma attığım lokma ile yüzümde bir flaş patlamıştı. Ağzımdaki sandviç yanaklarımı şişirirken Seulgi gülmeye başlamıştı.
Seulgi: Baksan çok tatlı çıktın! Aman Tanrım ölüyorum!
Telefonu bana çevirip tepki ölçmek için bana baktı.Jennie: Bu ne! Onu hemen siliyorsun Seulgi!
Seulgi: Hadi hadi arabayı sür aşkım.Ağzıma son lokmamı da atıp sırıttım. Çok arkadaş canlısı değildim ama Seulgi oldukça sıcak kanlıyıdı, insan ister istemez çekiliyordu.
Arabayı çalıştırıp koçuna attığı konuma doğru sürmeye başladım. Bu sırada radyoda çalan thank u, next Seulgi ile coşmamıza sebep oluyordu.
Seulgi/Jennie:
Thank you, next (next)
Thank you, next (next)
Thank you, next
I'm so fuckin' grateful for my exArabayı konuma yakın bir yerlerde park ettikten sonra arabadan indik.
Seulgi: Saat dokuzu yirmi beş geçiyor... Bizim kekoları bir arıyım ne yapmışlar.
Gülüp kafamı 'Bu kız iflah olmaz' anlamında iki yana salladım.
Seulgi: Hoseokolli... Eeee?... Yani sen şimdi diyorsun ki ben uyuya kaldım... Hoseok o yeni boyattığın saçları götüne sokar ağzından çıkartırım anlıyor musun?! Gel buraya hemen!Seulgi telefonu kapatıp koluma girdiğinde büyük binanın girişine doğru yürüdük. İçerideki resepsiyona ilerlediğimizde Seulgi etrafa bakarken sormam gereken şeyleri sordum.
Jennie: Seulgi yollarımız ayrılıyor...
Seulgi: Nayır nolamaz! Seni benden ayıramazlar.
Jennie: İkimizde dördüncü kattayız ama oda numaraları farklı.
Seulgi: Baştan söylesene! Burada yeşilçam oyunculuğumu beleşe gösteriyorum.İkimizde küçük çaplı bir gülüşle beraber asansöre binmiştik.
☢️
Bay Lee: Park Jimin ve Kim Jennie siz burada Bayan Min Young'u bekleyin. Kang Seulgi ve Jung Hoseok benimle gelin. Bir buçuk saat çalışmadan sonra yarım saatlik bir molanız var.
Hepimiz "Evet, efendim." şeklinde bağırdıktan sonra Seulgi ve Hoseok gitmiş, Jimin ve ben kalmıştık.
Jimin: Tanışalım?
Kafamı sallayıp ona yaklaştım.
Jimin: Ben Park Jimin, 23 yaşımdayım... Başka ne var... Busanlıyım, galiba bu kadar.
Jennie: Ben Kim Jennie, 23 yaşıma basalı çok olmadı, Anyang doğumluyum, 5 Yıl Yeni Zelanda Auckland'de yaşadım.El sıkıştığımızda ikimizde robot gibi davranıyorduk ve ortam çok gergindi. İçeri giren kişi ile ikimizde dimdik bir hal alıp giren kişiye bakmıştık ve ben o an bayılacağımı hissetmiştim.
Lalisa: Koç Min Young'un bu ay Amerika'ya taşınması sebebi ile yeni dans koçunuz benim. Lalisa Monaban.
Deyip bana göz kırptı. Kesinlikle bir şey planlıyordu.
-W_Rosie
Öhöm öhöm. Lalisa ne yapıyorsun kızım? Jennie kalpten gidecek şimdi mazallah.
Sizi Seviyorum Red's!Okuyabileceğiniz Kitaplarım:
⭕️ 5 Bullet- JenMin (Tamamlandı)⭕️ Dead Body In Flower's - Kim Jennie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost -JenMin-
FanfictionKim Jennie Küçüklüğünden Beri Bazı Şeyler Görüyordu, Büyüse De Değişmedi. Kim Jennie'nin Arkadaşları Vardı: Hayalet Arkadaşları. {Kim Jennie - Park Jimin} Tüm Hakları İçilmeyen İlaç Kutularında Saklıdır. Küfür ve Argo İçerir