☣ Learning ☣

633 77 17
                                    

Learning
⤿ Öğrenmek

XXXTENTACION - Moonlight (Polarrana Cover)

Kim Jennie:

Arabayla Seulgi'nin evine doğru sürerken radyoda çalan şarkıya eşlik ediyordum. Günlerden salı olması ile birlikte Lisa sadece Seulgi ve beni çağırmış, erkeklere gelmemelerini tembihlemişti.

Evin önüne geldiğimde hızlıca telefonumdan Seulgi'ye 'Geldim' şeklinde mesaj atmıştım. Bir kaç dakika içerisinde aşağı inen Seulgi ile arabayı çalıştırıp klimayı açtım. Soğuk hava aniden yüzüme üflediğinde havalandırmaları camlara doğru çevirdim, Seulgi elindeki çikolatalı süte pipeti sapladıktan sonra bir yudum aldı.

Seulgi: Mmm... Buz gibi, al bak.
Diyerek bana uzattığında elimi direksiyondan çekmeden dudağımı pipete dayadım.
Jennie: Neden sadece ikimiz gidiyoruz?
Seulgi: Bilmiyorum bebeğim, gidince öğreneceğiz.

Kafamı sallayıp sağa döndüm ve büyük binanın otoparkına girdim. Park ettikten sonra arabadan indik ve girişe yöneldik.

Lalisa: Hoşgeldiniz.
Seulgi ile 90 derece eğildikten sonra konuşmasına devam etti.
Lalisa: İlk başta sizi buraya çağırma sebebim dün tekrardan okuduğum şartlar.
Eline bir kağıt alıp konuşmaya başladı.
Lalisa: Erkek - kız şeklinde oluşturulan guruplardaki üyeler danslarını sergiledikten sonra yardımcı dans grubu ikinci dansı sergiler. En sonunda ise üyeler değişmeden Kız-Kız veya Erkek-Erkek bir gösteri daha sergilenip son puanlar alınır.

Kaşlarımı çatıp sessizce konuştum. "Yarışmaya katılmak için anketi dolduran parmaklarımı sikeyim."

Lalisa: Dediğim yerlere çalışmayı unutmayın, iyi akşamlar!

Ayağımdaki ayakkabıları çıkarıp kenara fırlattım ve yere oturdum. Seulgi ise saçlarını topuz yapıp kenardaki peçete ve suyu bana attı.
Peçete ile terlerimi sildikten sonra suyu kafamı diktim, şişeyi tutan ellerim titrerken bazı su damlaları şişenin ağzından çeneme doğru yol alıyordu.

Seulgi: Üstüme rezidans dikseler daha az bir yerlerim ağrırdı...
Jennie: Ayaklarımı hissetmiyorum... Kollarımı hissetmiyorum.... Belim... Yok oldu.

Telefonum çaldığında Seulgi eli ile yerde sürükleyerek bana attı.

Grey Kişisi Arıyor...
00.00
Jimin: Alo?
Jennie: Efen-... Efendim?
Jimin: Biz Hoseok Hyungla beraber alışverişe gideceğiz, geliyor musunuz?
Jennie: Seulgi... Hhh... Gidelim mi? Ayh...
Kafasını salladığında Hoseok'un sesini duydum.
Hoseok: Jennie bayılacak falan mısın? O nefes alış-veriş ne?
Jimin: Bugün çalışmada yoktu?
Seulgi: Size yokt... Yoktu! Bize vardı!
Hoparlöre aldığım telefona Seulgi de katıldığında 'geliyoruz' deyip kapatmıştım,

Yerimden kalkıp ayakkabılarımı elime aldım. Uyuşuk hareketlerle giydikten sonra Seulgi'nin yanına gidip elimi uzattım.
Elimi tuttuktan sonra kalkmış eşyalarını almıştı, bende kendi eşyalarımı aldığımda asansöre binip otopark katına indik.

Seulgi: Böyle gidemeyiz, kokarca gibiyiz yemin ediyorum. Benim eve gidelim. Bir duş alalım, ben sana kıyafet falanda veririm. Onları giyersin sonra gideriz. Hatta ilk ben duşa gireyim, sen girdiğinde bende hızlıca bir sandviç falan hazırlayım.

Bir şey demek yerine kafamı salladım ve Seulgi'nin evine doğru sürmeye başladım.

Seulgi'nin verdiği bornoz, havlu ve temiz iç çamaşırlarla beraber banyoya girdim. Bornozu ve havluyu kapının arkasına asıp topuz yapılmış saçımı açtım. Üstümdeki kıyafetlerin hepsi yeri boylarken Seulgi'nin verdiği temiz çamaşırları küçük, ayaklı banyo dolabının üstüne koydum.
Duşa kabinin içine girip suyu soğuğa ayarladım ve duş başlığını açtım.

Vücuduma işleyen soğuk su ile titrerken kenardaki şampuanı almış saçlarımı bir güzel köpürtmüştüm. Saç kremini uyguladıktan sonra saçlarımı topuz yapıp sudan uzaklaştırdım. Duş jelinide uyguladıktan sonra tekrar suyun altına geçmiş topuzu açıp tarakla taramaya başladım. İşim bittiğinde suyu kapatıp kabinden çıktım ve bornozu üstüme geçirdim. Havluyla saçımı sardıktan sonra bornozla vücudumu iyice kurulayıp iç çamaşırları giydim.

Kapıyı araladığımda içeri giren rüzgar tekrar kapıyı kapatmama sebep oldu. Bir süre bekledikten sonra tekrar açıp hızlıca yatağın yanına koşup Seulgi'nin bıraktığı kıyafetleri giydim.

Odadan çıkıp salona, Seulgi'nin yanına geçtim. Masadaki sandviçten alıp gömüldüğünde Seulgi konuştu.

Seulgi: Jennie hiç insanlar sana gerçek olan bir konuda inanmadıkları oldu mu?
Duraksayıp Seulgi'ye baktım. Kafamı yavaşça aşağı yukarı salladım.
Seulgi: Jennie-ah ben insanları farklı bir şekilde görüyorum.

Elimdeki sandviçi masaya bırakıp ona döndüm ve tek kaşımı kaldırdım.

Seulgi: Mesela senin insan dışı varlıklarla bağlantılı olduğunu ve bunun neden olduğunu biliyorum.

-W_Rosie
@mindeukjenmin Kuzum dün bölümü yayımladığımda bir şeyler oldu wattpad bölümü sildi bende o sinirle tekrar yazamadım, kusura bakma...
Bu arada Jennie ruhlarla neden bağlantı kurduğunu bilmiyor ve sizce Seulgi neden bu özelliğini Jennie ile paylaştı?
Sizi Seviyorum Red's!

Ghost -JenMin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin