☣ Two Soul ☣

552 76 21
                                    

☣Two Soul
⤿İki Ruh

Kim Jennie:

Duyduğum rahatsız edici sese daha fazla dayanamayıp gözlerimi ovuşturdum ve sesin nerden geldiğini anlamaya çalıştım. Koltukta uyuya kalmış olmam boynumun tutulmasına sebep olmuştu ve ben şuan acı çekiyordum.

Yerimden yavaşça kalkıp karanlıkta ışık saçan telefonumu aldım.
Teddy Bear 'dan 2 Cevapsız Arama.

Kaşlarımı çatıp yeni çalışmaya başlayan beynimi 'Beni neden bu saatte arıyor?' sorusunu çözmeye yönelttim. Aklıma gelen şeyle odama koşmam bir olmuştu. Üstümdeki askılı pijamayı çıkartmadan boğazlı bir kazak giydim. Altımdaki şortu çıkartarak rahat bir şey giydim.

Koşarak dışarı çıkarken ayağıma bir spor ayakkabı giymiştim. Dışarı çıktığımda etrafıma bakarken omzuma dokunan ellerle ister istemez sıçramıştım.

Seulgi: Şuradaki banka oturalım.
Kafamı sallayarak hızlı adımlarla banka ilerledim.
Seulgi: Streslendim.
Jennie: Şunu anlat artık!

Parmaklarımın eklemlerine bastırıp çıtlamasını sağlarken Seulgi konuşmaya başlamıştı.

Seulgi: Eee... En baştan başlıyorum.
Kafamı salladım.
Seulgi: Baban yani öz baban vefat ettiğinde intihar etmeye çalışmıştın, hatırlıyor musun?
Jennie: E-Evet.
Seulgi: Açıklaması biraz zor ama... O an senin kendi ruhun, bedenini terk etti.
Jennie: Dur bir dakika! Yani öldüm mü? Bu çok saçma.
Seulgi: Evet çok saçma ama o sırada, beden arayan bir ruh senin bedenini kullandı. Bedenin tekrar canlandığında ise senin kendi ruhun tekrar bedenine girmek zorunda kaldı. Bu sayede iki tane ölü ruha, bir tanede canlı bedene sahip oldun.
Jennie: Yarı ölü tarzında bir şey mi?
Seulgi: Aynen öyle, bu sayede ruhları görebiliyorsun.

Saçlarımı karıştırıp duyduklarımı anlamaya, kafamda oturtmaya çalıştım. Seulgi bana destek olurmuşcasına kafasını omzuma koyup diğer elleriyle beni sarmalamıştı. Kafamı kafasının üstüne koyduğum duyduğum ses birinin bizi dinlediğinin kanıtıydı.

-W_Rosie
Ehehehehehe hep böyle yerlerde bitiriyorum bölümleri, çok pisliğim.
Bölüm kısa falan ama geçiş bölümü olarak düşünün.
Love Ya Red's!

Ghost -JenMin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin