☣ Shy
⤿ Utanmak (Utangaç)Kim Jennie:
Kahvaltı masasında Jisoo, Jimin ve ben oturuyorduk. Onlar kahvaltılarını yaparken ben gece yaşananları aklımdan silmeye çalışıyordum.
Jisoo: Jennie yarım saattir yemeğinle bakışıyorsun, hayır yani görende Jimin'den utanıyorsun zannedecek...
Ve ben büyük bir öksürük krizine girerim.
Bir elimi yumruk yapıp göğsüme vururken diğer elimle bardağı kavrayıp içindeki suyu içmeye başladım. O sırada Jimin'e baktığımda ağzına bir parça domates atmış, saçma bir şekilde sırıtıyordu.
Jimin: Beni ağırladığınız için teşekkürler, ben eve geçip üstümü falan değiştireyim. Jennie unutma bir saat sonra prova var.
Jennie: Jisoo bizim bugün evin su sıkıntısını çözmemiz lazımdı değil mi? Üzgünüm Jimin... Bugün ben gelemiyorum. Malum, ev önemli.
Jisoo: Yok gidebilirsin, ben dün yaptırdım boruyu. Çok önemli bir şey değilmiş. Hatta bugün biraz erken çıkarsan iyi olur, bir iki arkadaşımı eve çağırdım.
Jimin: Tamam o zaman, Jennie sen üstünü giy beraber çıkalım.
Jennie: Şey... Ben... Benim Seulgi'yi almam lazım.
Jimin: Yol üstü alırız onu.
Jennie: Ama ş-
Jisoo: Jennie sus ve üstünü giyin.Jisoo'nun uyarıcı olan sesiyle kafamı sallayıp hızla odama çıktım.
♡
Chaeyoung: Düğüne gitmiyorsun Jennie! Dans edeceksin bu kıyafet ne?
Jennie: Fazla abartı mı kaçtı?
Chaeyoung: Düğüne giden Emine Teyze'ye benziyorsun.
Jennie: Emine ne ya?
Chaeyoung: İsim... Her neyse. Ne oldu da bu kadar heyecanlandın?
Fısıltıyla konuştum.
Jennie: Jimin beni öptü.Chaeyoung şokla ağzını aralarken üstümdekileri çıkartıp daha basit bir şeyler giydim.
♡
Seulgi arabaya bindiğinde etraftaki gergin ortamı biraz da olsa kırmıştı. Çünkü arabaya bindiğimizden beri tek laf konuşmamıştık.
Seulgi: Günaydın bebeğim.
Jennie: Günaydın...
Jimin: Ben?
Seulgi: Sen ne?
Jimin: Bana günaydın yok mu?
Seulgi: Günaydın yer cücesi.
Dedikten sonra gülmüştü.Jennie: Seulgi... Sence senin özel bir gücün olsaydı akıl okuyabilir miydin?
Yaptığım imayı anlamış olmalı ki kafasını sallayıp konuştu.
Seulgi: Olurdu... Akıl okurdum.
"Seulgi" şeklinde aklımdan geçirdim. "Dün... Dün Jimin beni öptü."
Seulgi: Siktir!
Jimin: Ne oldu?
Seulgi: Ş-Şey... Eee... Bir şey yapmam gerekiyordu. Yapmadım, aklıma şimdi geldi.♡
Dans -ellerim ve bacaklarımın titremesi dışında- iyi geçmişti. Dansın koreografisini tamamen ezberlemiştik. Sadece antrenman yapmamız gerekiyordu.
Şuan ise odanın camdan olan duvarına yaslanmış dışarıyı izliyordum. Jimin'le göz göze gelmemek için yapmadığım şey kalmamıştı. Dans ederken hep yere veya tavana bakmıştım. Lisa dinlenmemiz gerektiğini söylediğinden beride burada oturuyordum.
Jimin boğazını temizlediğinde inatla ona bakmama işlemimi sürdürdüm.
Jimin: Ben su alacağım istiyor musun?
Kafamı iki yana salladım ve dışarıya bakmaya devam ettim.Kapının kapanış sesini duyduğumda ne zamandan beri içimde tuttuğumu bilmediğim nefesi dışarı verdim. Oturduğum yerden kalkıp odanın içerisinde turlamaya başladım.
Kesinlikle kafayı yemiştim!Odanın kapısı açıldığında refleks olarak oraya bakmam ve Jimin'le göz göze gelmem bir olmuştu. Jimin dışında her hangi bir yere bakamamam sonucu Jimin elindeki su şişesini bana doğru attı.
Jimin: İstemiyorum dedin ama aldım.
Jennie: Tamam... Teşekkür ederim.
Diyerek şişeyi daha sıkı kavramıştım.
Jimin: Eeee... Jennie... Şe-
Seulgi: Ne yapıyorsunuz genç-
Hoseok: Seulgi galiba yanlış bir zamanda girdik.
Seulgi: Yok... Bence tam zamanında girdik. Jennie, güvenlik bunu sana getirmemi söyledi.Diyerek elindeki kutuyu bana uzattı. Kutuyu kavrarken elimdeki suyu yere bırakmıştım. Kutuyu ne çıkacağını bilmediğimden bizimkilerden uzakta açıyordum. Kutunun içinden çıkan küçük not ve para destesi beni şaşırtırken notu alıp okudum.
"Jennie, kızım seni bekliyoruz, geri dön..."
-W_Rosie
Kitabı 20 - 25. bölümler tarzında bitireceğim... Çünkü 31 Temmuzda, yani doğum günümde (bu detayı neden verdiğimi sorgulamayın lütfen) yeni JenMin kitabı çıkacak...
O zamana kadar:
For Me? ve Ghost bitecek haberiniz oluversin.
Sizi Sevirem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost -JenMin-
FanfictionKim Jennie Küçüklüğünden Beri Bazı Şeyler Görüyordu, Büyüse De Değişmedi. Kim Jennie'nin Arkadaşları Vardı: Hayalet Arkadaşları. {Kim Jennie - Park Jimin} Tüm Hakları İçilmeyen İlaç Kutularında Saklıdır. Küfür ve Argo İçerir