☣️ Come Off It! ☣️

770 88 19
                                    

☣️ Come Off It!
↪ Hadi Canım!/Şaka Yapıyorsun!

Alan Walker, K -391 & Emelie Hollow - Lily

Kim Jennie:

Gözlerim yerinden çıkacak gibi olduğunda büyük bir öksürük krizinin içine girdim. Jimin sırtımı pat patlarken kendime gelmeye çalışıp teşekkür ettim. Karşımdaki Lalisa'ydı ve ruhunun görüntüsü ile aynı görüntüye sahipti. Bu da demekti ki kendi bedenine girmişti... 

Lalisa: Evet sorunuz var mı?
Jimin: Efendim, yapacağımız koreografi hakkında bilgi verebilir misiniz?
Lalisa: Sizin parçanız slow bir parça olacak. Bildiğim kadarı ile ikinizin de modern dans bilgisi var... Dolayısı ile jurilerin ilgisin-
Jimin: Yavaş ve çekici bir çift dansı ile toplayacağız.
Lalisa: Aynen öyle... Senin bir sorun var mı Jennie?
Jennie: Imm... Her hangi bir diyet listesi alacak mıyız?
Lalisa: Tabiki de hayır. Sizden tek ricam bol pratik yapıp iyi dinlenmeniz. Hafta sonu antrenman olmuyor ama sizin dansınızda birliktelik gerektiği için cumartesi veya pazar çalışmanızı istiyorum. Çalışabilecek bir yeriniz var mı?

Özellikle bana bakıyordu çünkü geriye kalan iki odadan sadece birini misafir odası yaptığımızı diğerini ise pratik odası yaptığımızı biliyordu. Lisa'yla bunun hakkında konuşacağımı aklımın bir yerine yazarken konuştum.

Jennie: Arkadaşım ile beraber kalıyorum. Evde pratik odası var ama arkadaşım orada çalışmamıza izin verir mi pek bilmiyorum açıkçası.
Lalisa: Verir o verir...

Kaşlarımı sinirle çatarken çoktan çalışmalara başlamak için aynanın karşısında dizilmiştik. Lisa bize hareketleri söylerken bu kadar profesyonel hareketler seçişine şaşırıyordum.

Lalisa: Verse 1'in son hareketinden sonra nakarat öncesine geçiyoruz. Son hareket... Jimin, Jennie'nin sana göre olan tarafından sol elini tut. Çevirdikten sonra yarıda kesip elini beline koy ve sırtını göğsüne yasla. Kısacası Jennie'nin sırtı senin göğsüne gelecek şekilde çevir. Jennie sonrasında kafanı kaldırıp Jimin'e bir süreliğine bakmanı istiyorum.

Çok şey istiyorsun Lalisa Monaban...

Jimin elimi tutup çevirdikten sonra diğer elini belime yerleştirip sırtımı bedenine yasladı. Sertçe yutkunurken vücudumun titrediğini hissediyordum. Kafamı yavaşça kaldırırken o da kafasını aşağı indirmişti. Nefesimi tutmuş bir şekilde beklerken Lisa ellerini birbirine çarptı.

Lalisa: Müziksiz bir kere daha Verse 1'i yaptıktan sonra müzikle beraber iki kere daha yapacaksınız ondan sonra sizi serbest bırakacağım. Fazla yorulmayın.

Jimin'den ayrıldıktan sonra aynadaki yansımama baktım.
Kızarmıştım!

Klasik dizi veya kitaplardaki gibi: "Ne oluyor bana?" "Bu histe nedir?" demeyecektim. Bal gibi çocuktan hoşlanmıştım işte. Asıl olay ise hoşlandığım çocuk ile dans boyunca temas içinde olacaktık.

Lanet Olsun!

Jimin: Hadi başlayalım?
Jennie: Hı? Ah evet başlayalım.

☢️

Lalisa: Şarkı ile son prova, ben dışarıdayım. İşiniz bitince çıkabilirsiniz.

Kafamızı salladıktan sonra Jimin hoparlöre ilerlemiş saniyeyi ayarlamıştı. Yanıma geldiğinde kollarımı omzuna yerleştirdim. Pekala göz teması kurmamız gerekiyordu. Ellerini belime koyduğunda hoparlörden çıkan ses kulağıma dolmuştu. Sessizce mırıldandım.

Ghost -JenMin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin