11

204 16 2
                                    

Tak, dnes výnimočne dve časti ;) :D. Dúfam, že sa páčia :D :*. Voteujte, komentujte.
Vaša Abby ♡
_________________________________________

                                ***
                              Rhys
Stojím na pódiu a počúvam animátorku, ktorá mi ukazuje, čo mám robiť. Bože, toto odo mňa nechci. Musím sa zasmiať. Pohľadom zastavím na chalanoch sediacich pri dvoch stoloch, ktorí mi ukazujú vztýčené palce a povzbudzujú ma. Malý Kubko najhlasnejšie.
A vtedy som ju zbadal. Je úchvatná, krajšia než si ju pamätám. Rukami si zakrýva tvár a nádherné gaštanové vlasy jej padajú do očí. Plecia sa jej natriasajú a po rukách jej stekajú slzy. Bože, veď ona plače. Šimon, sediaci vedľa nej mi vyslal varovný pohľad a vtedy mi to došlo.
Doriti, veď ona plače kvôli mne. Zahrešil som. Rýchlo som sa ospravedlnil dievčatám vedľa mňa a zbehol dole po schodoch. Rozbehol som sa za ňou.
   Našiel som ju sedieť schúlenú na ležadle pri bazéne. Celé jej telo sa otriasalo hlasnými vzlykmi a vlasy mala mokré od sĺz.
Sadol som si vedľa nej a chytil ju za plecia. ,,Bibi, si v poriadku?"
Chvíľu bola ticho a potom povedala pomedzi vzlyky: ,,Choď p-preč."
Hlavu má sklonenú, ešte nezdvihla pohľad. Nechce ma vidieť. Doriti, som ja ale  ch*j. Nemal som počúvať jej oca. Ona sa teraz trápi kvôli mne. Som kretén. Mal som byť pri nej a nie jej spôsobovať bolesť. Netušil som, že to takto dopadne.
   ,,Nie, nikam nejdem," prstom som jej nadvihol bradu a uvidel jej červené oči a rozmazanú čiernu maskaru okolo nich, ,,kým mi nepovieš, čo sa stalo."
Privrie oči. Hanbí sa na mňa pozrieť v takomto stave, ale nemá za čo. To ja by som sa mal. Bože, je taká krásna a zraniteľná. Trhá mi srdce, keď ju vidím takúto ubolenú. Plecia sa jej stále chvejú, ale už menej, snaží sa potlačiť plač. Neviem, čo mám robiť. Pritiahnem si ju k sebe, pod moje ochranné krídla a nechám ju zmáčať mi hruď. Neodtiahla sa, chvalabohu, objala ma svojimi drobnými rukami a plač pomaly utíchal. Netušil som, že žena môže byť taká krásna aj keď plače. Táto jediná je najkrajšia na svete a teraz, keď sa mi schúlila v náručí, som si uvedomil, že ju chcem. Chcel som ju od prvej chvíle, čo som ju uvidel, aj keď mi trafila loptu rovno do vajec. Nikdy som sa na ňu pre to nehneval. Chcem ju viac, kohokoľvek iného doteraz. Som do nej bezhlavo zaľúbený.
   ,,Rhys?" pozrela na mňa z dola psími očkami.
   ,,Áno, Honey?"
   ,,Prečo si to urobil?" opýtala sa. Viem na čo myslí. Na moje dlhé nevšímanie si jej. Čo, ale celkom nie je pravda. Videl som ju vždy a všade, sledoval som každý jej krok. Nikdy som sa na ňu neprestal pozerať. Potreboval som vidieť tú jej anjelskú tvár.
Vzdychol som: ,,To je na dlhšie. Prepáč, láska, je mi to ľúto." Pobozkal som ju na čelo. Ach, ako mi len chýbala.
   ,,Ja mám času dosť," povedala potichu.
   ,,Dobre teda. To tvoj otec. On mi povedal, že sa mám od teba držať ďalej. Myslí si, že som čierny, ale ja nie som! Asi má nejaký problém s ľuďmi s inou farbou pleti. Priznávam, som trochu tmavší, ale rozhodne nie som černoch."
   ,,Prečo si ho poslúchol??"
   ,,Nechcel som, aby si z toho mala problémy..." Pritisol som si ju bližšie, ona si zaborila tvár do môjho krku a ja som si vychutnával pocit, že ju môžem opäť držať v náručí.
   ,,Rhys?" začala opäť tichým hláskom.
   ,,Áno?"
   ,,To, čo si povedal v sklade na lehátka, myslel si to vážne?"
   ,,Smrteľne vážne, Honey."

Zamilovaní na pláži ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon